خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

آیا امکان استفاده از توری سایبان در مناطق صنعتی وجود دارد؟

فهرست مطالب

شبکه توری سایبان به علت مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که دارد در زمینه های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال می‌توان به استفاده از شید گلخانه برای سایه اندازی و پوشش گلخانه ها در برابر نور آفتاب و ضرراتی که از تابش اشعه یو وی خورشید برای گیاهان وجود دارد؛ اشاره کرد.در این جا از سایه بان توری برای سایه اندازی و پوشش گلخانه ها استفاده می شود. توری سایبان کاربردهای بسیار دیگری هم دارد که برای نمونه می توان به استفاده از این محصول در استخرهای پرورش ماهی جهت پوشاندن استخرهای ذخیره آب اشاره کرد.با نصب شبکه سایه بان روی استخر از بخار شدن سطحی و از آن مهم تر تشکیل جلبک در آب جلوگیری می شود. همچنین از این محصول پر کاربرد در بسیاری از باغ ها برای بهینه کردن مصرف آب استفاده می شود. علت این امر این است که توری سایه بان نقش پر رنگی در کاهش تبخیر سطحی آب می گذارد. از این رو از آن در بسیاری از باغ ها و اماکن استفاده می شود.همچنین علاوه بر زمینه های مصرف گفته شده از این محصول در منازل مسکونی و اماکن اداری نیز از آن استفاده می شود. علت کاربرد بسیار و استقبال کاربران زیادی از این محصول، انعطاف پذیری و آسانی نصب توری سایبان به علت بافت توری مانند آن و همچنین وزن کم و سبکی آن می باشد. از مزیت های دیگر توری سایه بان می‌توان به ماندگاری و طول عمر بالای آن نیز اشاره کرد که ۵ سال می باشد.یعنی تا ظرف مدت ۵ سال می ‌توان در اماکن مختلف از این محصول استفاده کرد. اما پس از ۵ سال توری سایه بان به مرور زمان کیفیت و کارایی خود را از دست می دهد و باید توری سایه انداز دیگری را جایگزین آن کرد. جالب است بدانید که توری سایه انداز به علت مزایا و کاربرد های متنوع آن در اماکن صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه این مقاله به بررسی آن می پردازیم.
آیا امکان استفاده از توری سایبان در مناطق صنعتی وجود دارد؟

کاربرد شبکه توری سایبان در اماکن صنعتی

همان طور که پیش از این گفتیم توری سایه بان در بسیاری از اماکن مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت از مقاله به طور کامل کاربرد های این محصول را در اماکن مختلف مورد بررسی قرار می دهیم.1.نخستین کاربرد توری های سایه انداز پوشش گلخانه ها می باشد. علت این امر سایه اندازی و کاهش دمای گلخانه می باشد. همچنین توری سایه بان از تابش شدید خورشید جلوگیری کرده و از این طریق از گیاهان داخل گلخانه محافظت می کند.۲. کاربرد دیگر شبکه توری سایه بان حفاظت از گیاهان مختلف در برابر نور شدید خورشید و کاهش دما می باشد. توری سایبان به خوبی مصرف آب را در هنگام آبیاری درختان و گیاهان کاهش می دهد.علت این امر کاهش تبخیر آب در هنگام استفاده از توری سایه انداز است. همچنین محصول توری سایبان علاوه‌ بر گلخانه ها و تنظیم نور برای تولید انواع گل ها و صیفی جات در دام داری ها نیز استفاده می شود. علت این امر محافظت و نگه داری از دام در برابر تابش شدید نور خورشید می باشد.۵. توری سبز گلخانه ای علاوه بر اماکن گفته شده در مکان‌های ورزشی، تفریحی و صنعتی برای محوطه سازی و ایجاد پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد.۶. کاربرد دیگر توری های سایه انداز در اماکنی مانند استخرهای پرورش ماهی می باشد که وظیفه این محصول در این مکان ها بیشتر محافظت از آبزیان در مقابل خطراتی مانند آفتاب سوختگی می باشد.۷. در استخرها نیز از این محصول استفاده می شود که علت آن جلوگیری از تشکیل خز و جلبک درون آب و همچنین مانع شدن از تبخیر سطحی آب در استخرها می باشد. همان طور که گفته شد علاوه بر مکان‌هایی مثل گلخانه، دامداری ها و استخر پرورش ماهی در اماکن صنعتی نیز از محصول توری سایه انداز استفاده می شود و کاربرد بسیاری در این مکان ها دارد که در ادامه مقاله به بررسی آن می پردازیم.استفاده از محصول توری سایه انداز به دلیل ماهیت پوشش‌دهی و همچنین سایه اندازی این محصول به طور گسترده ای در زمینه های مختلف رو به رشد می باشد. سایه اندازی در گلخانه ها و باغ های میوه تا پوشش اماکن مسکونی و تفریحی و همچنین سایه اندازی بر روی استخر های ماهی گوشه ای از موارد کاربرد توری سایه انداز یا همان شبکه سایه بان می باشد. یکی از موارد کاربرد شبکه سایه بان، نصب آن برای پوشش و محافظت در محیط های صنعتی می باشد.علت این امر پوشش محل انبار محصولات می باشد. همان طور که می دانید تابش شدید نور خورشید موجب خرابی مواد و محصولات موجود در انباری اماکن صنعتی می شود. مخصوصا اگر این محصولات غذایی باشند. پس توجه داشته باشید که برای سالم نگه داشتن مواد و محصولات در انبار مکان های صنعتی باید حتماً از محصول توری سایه بان استفاده کرد تا خسارت ها به حداقل برسند. نصب توری سایه انداز به دلیل ساختار بافت توری و وزن کمی که دارد به آسانی انجام می شود و در عین حال دوام و طول عمر بالایی دارد.توجه داشته باشید که از مزیت‌های دیگر توری سایه انداز این است که انواع توری سایبان با گارانتی چند ماهه عرضه می شوند. به همین علت است که این محصول در اماکن مختلف و به خصوص مکان های صنعتی مورد استقبال عده زیادی از کاربران واقع شده است.
آیا امکان استفاده از توری سایبان در مناطق صنعتی وجود دارد؟

مشخصات توری سایبان برای استفاده در اماکن صنعتی

همان طور که پیش از این گفتیم از محصول توری سایه انداز در اماکن صنعتی استفاده های زیادی می شود که برای نمونه می‌توان به استفاده از این محصول روی انباری ها اشاره کرد. توری های سایبان مشخصاتی دارند که در این قسمت قصد داریم به آن ها پرداخته و هر یک را مورد بررسی قرار دهیم.۱. عرض انواع توری سبز: عرض توری های سایه بان با توجه به اندازه محیطی که قرار است توری سایه بان در آن نصب شود؛ تعیین می شود. این عرض از ۲ تا ۱۰ متر موجود می باشد. 2. طول توری های سایبان: طول این محصول نیز برحسب اندازه مکان موجود و نیاز کاربر و طبق سفارش او تعیین می‌شود؛ اما طول استاندارد در نظر گرفته شده برای این محصول ۵۰ متر می باشد.3. رنگ توری سایه انداز: محصول توری سایبان رنگ های مختلفی دارد که برای نمونه می توان به سبز تیره، سفید و مشکی اشاره کرد. البته این رنگ ها طبق خواسته مشتری و نیاز او نیز تولید شده و عرضه می شود.۳. درصد سایه اندازی: یکی از مشخصات شبکه توری سایه بان درصد سایه اندازی یا همان تراکم بافت می باشد که از ۳۰ درصد تا ۹۰ درصد تولید شده و عرضه می‌شود.مشخصات توری سایبان برای استفاده در اماکن صنعتیهمان طور که پیش از این گفتیم از محصول توری سایه انداز در اماکن صنعتی استفاده های زیادی می شود که برای نمونه می‌توان به استفاده از این محصول روی انباری ها اشاره کرد. توری های سایبان مشخصاتی دارند که در این قسمت قصد داریم به آن ها پرداخته و هر یک را مورد بررسی قرار دهیم.۱. عرض انواع توری سبز: عرض توری های سایه بان با توجه به اندازه محیطی که قرار است توری سایه بان در آن نصب شود؛ تعیین می شود. این عرض از ۲ تا ۱۰ متر موجود می باشد.2. طول توری های سایبان: طول این محصول نیز برحسب اندازه مکان موجود و نیاز کاربر و طبق سفارش او تعیین می‌شود؛ اما طول استاندارد در نظر گرفته شده برای این محصول ۵۰ متر می باشد.3. رنگ توری سایه انداز: محصول توری سایبان رنگ های مختلفی دارد که برای نمونه می توان به سبز تیره، سفید و مشکی اشاره کرد. البته این رنگ ها طبق خواسته مشتری و نیاز او نیز تولید شده و عرضه می شود.۳. درصد سایه اندازی: یکی از مشخصات شبکه توری سایه بان درصد سایه اندازی یا همان تراکم بافت می باشد که از ۳۰ درصد تا ۹۰ درصد تولید شده و عرضه می‌شود.
آیا امکان استفاده از توری سایبان در مناطق صنعتی وجود دارد؟

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر