خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

آیا می توان تیغه با هر سایزی را روی اره موتوری اشتیل نصب کرد؟

فهرست مطالب

اره های زنجیری در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و اره های مختلفی برای تقاضاهای بالای بازار ساخته و طراحی شده اند. اشتیل در تلاش است تا به تمامی نیازهای کارکنان و مشتریان خود پاسخ مثبت دهد، از سوی دیگر رضایت مشتری هدف اشتیل است.

اره برقی اشتیل:

همانطور که در بالا ذکر شد، در این مقاله به یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین اره برقی های موجود امروزی یعنی اره برقی اشتیل می پردازیم. اره برقی اشتیل انواع اره موتوری، برقی و باتری دار را تولید می کند. اره برقی مدل MS 170 اشتیل آلمان یکی از سبک ترین ابزار تولیدی این شرکت می باشد، این دستگاه دارای موتور و قدرت 1.7 اسب بخار و حجم سیلندر 30.1 سی سی می باشد.

مدل 170 اشتیل دارای طول زنجیر 30 سانتی متر می باشد. این اره برقی وزن سبک، قدرت موتور خوب و اندازه کوچک دارد که آن را به انتخابی عالی برای هرس باغات تبدیل می کند. ظرفیت مخزن سوخت این دستگاه 250 سی سی معادل یک چهارم لیتر است.موتور اره دو زمانه با قدرت بالا و وزن سبک می باشد. سوخت اره برقی بنزین نیز با روغن مخلوط می شود. نسبت اختلاط معمولاً 1 به 25 است. از این رو به این دستگاه اره بنزینی نیز می گویند.

ویژگی ها و مزایای اره برقی اشتیل آلمان

اگر قصد خرید اره برقی اشتیل را دارید، باید گفت که اره برقی اشتیل دارای ویژگی ها و مزایای فراوانی است که اگر آن را بررسی کنیم بدون مزیت نیست. در زیر به توضیح ویژگی ها و مزایای اره برقی اشتیل آلمان می پردازیم.

ویژگی ها و مزایای اره برقی اشتیل آلمان عبارتند از:

قدرت و استحکام بالای دستگاهوزن سبکطراحی ارگونومیک تجهیزاتمحدوده قدرت موتور 1.3 تا 6.4 کیلو واتدارای موتور دو زمانه با تکنولوژی STIHL2-MIX که باعث کاهش 20% مصرف سوخت و 70% آلایندگی موتور نسبت به سایر برند های اره برقی می شود!

گرمایش کاربراتوری

با انتقال فصل از تابستان به زمستان، دمای هوای ورودی کاربراتور افزایش می یابد. این فناوری به کار رفته در کاربراتور اره برقی اشتیل از یخ زدن کاربراتور در سرما جلوگیری می کند و امکان استفاده از آن را حتی در هوای بسیار سرد فراهم می کند.

آیا می توان تیغه با هر سایزی را روی اره موتوری اشتیل نصب کرد؟

مکانیزم تنظیم زنجیره

اره های برقی اشتیل دارای امکانات و آپشن های مختلفی هستند که یکی از آنها مکانیسم تنظیم زنجیر است. ممکن است بپرسید مکانیسم تنظیم زنجیر چه عملکرد هایی به دستگاه می دهد؟ در واقع با مکانیزم تنظیم زنجیر می توان کشش و سفتی زنجیر را تنظیم کرد.

دستگاه تصفیه هوا قبل از ورود به فیلتر

این فناوری در فیلتراسیون هوا فیلترهای اره برقی اشتیل را برای مدت طولانی تری نسبت به برند های دیگر نگه می دارد. هوای ورودی در داخل گردش می کند و نا خالصی های بزرگتر و سنگین تر را از بین می برد. وارد فیلتر شوید، یک فیلتراسیون اولیه انجام دهید و سپس وارد فیلتر می شود.

تکنولوژی پیشرفته احتراق موتور

در این فناوری، مخلوط سوخت و هوا در چهار مسیر قبل از احتراق به گردش در می آید و در نهایت احتراق مورد نظر را به دست می آورد و در نتیجه راندمان موتور را افزایش می دهد. این فناوری باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش گشتاور موتور می شود.

وجود جبران کننده یا COMPENSATOR:

این کنترل در کاربراتور از مخلوط شدن بنزین و هوا در هنگام گرفتگی فیلتر هوا جلوگیری می کند. مقدار مناسب بنزینی که به کاربراتور می رود بستگی به مقدار هوای عبوری از فیلتر دارد. هوا در طول فرآیند احتراق ثابت است، بنابراین قدرت موتور نیز ثابت است. تا زمانی که متوجه افت محسوس قدرت موتور نشوید، نیازی به تمیز کردن فیلتر هوا نیست.

عملکرد ضد لرزش اره برقی اشتیل

با وجود این ویژگی، همچنان میزان لرزش موتور و تیغه و ضربه وارد شده به انتهای دستگاه را به حداقل می رساند و باعث می شود دستگاه روان تر کار کند، این ویژگی مصرف برق اپراتور را کاهش می دهد و می تواند زمان بیشتری با دستگاه کار کند.

عمر اره برقی اشتیل خود را افزایش دهید

همیشه مهم است که مجموعه ای از نکات را دنبال کنید که به شما کمک می کند کارایی دستگاه خود را بهتر حفظ کرده و بهبود بخشید. در این قسمت به ذکر چند مورد بسنده می کنیم. همیشه سعی کنید تیغه را تا حد امکان تیز نگه دارید. این کار توسط یک اره مدور استاندارد انجام می شود. و این کار را بسیار کوچک انجام دهید. اگر تیغه اره اشتیل تیز باشد، برش آسانتر و سریعتر خواهد بود.ارتفاع دندانه ها در اره برقی اشتیل ms230 بسیار مهم است. اگر اره خیلی بلند باشد، سرعت و توانایی برش مناسب را ندارد. ارتفاع بالای دندانه اره برقی با ایجاد طرح برجسته مناسبتر است.

آیا می توان تیغه با هر سایزی را روی اره موتوری اشتیل نصب کرد؟

قلاب های دندانه ها باید اندازه مناسبی داشته باشند تا کار برش به درستی انجام شود و سطح صافی ایجاد شود. همیشه قبل از شروع کار، اره برقی اشتیل MS230 خود را خراش دهید. فایل ها نیز مطابق با اره برقی و استاندارد هستند و دندان ها باید از دو طرف آسیاب شوند. در غیر این صورت کار به درستی انجام نخواهد شد.

هنگام خرید اره برقی بهتر است به ویژگی های زیر توجه کنید:

زمانی که قصد خرید محصولی را دارید، لازم است قبل از خرید به نحوه عملکرد و کاربرد آن پی ببرید و اره برقی را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. درصورتی که نیاز شما برای استفاده  فقط برای هرس چند شاخه و بسیار محدود می باشد ، انتخاب بهتر برای مصرف شما  اره موتوری اشتیل MS230 با تیغه کوتاه تر خواهد بود. شما می‌توانید با یک اره با طول کمتر قطر های زیاد را هم اره نمایید، اما مشکل این مورد  طولانی‌تر شدن  فرایند عملیات خواهد بود.

تیغه اره برقی اشتیل

شرکت اشتیل اندازه های مختلف تیغه اره برای اره برقی اشتیل را برای اهداف مختلف تولید می کند. تمامی تیغه های اشتیل از فولاد سخت برای مقاومت در برابر سایش بالا ساخته شده اند.

آیا می توان تیغه با هر سایزی را روی اره موتوری اشتیل نصب کرد؟

در همه اره ها، به خصوص اره های اشتیل، اندازه تیغه تعیین کننده اندازه چوبی است که می تواند برش دهد. قدرت موتور اره برقی نیز یک عامل تعیین کننده در انتخاب تیغه اره یا اندازه تیغه است. طول تیغه مناسب حمل و نقل اره و توزیع وزن دستگاه را تسهیل می کند. نصب یک تیغه اره زنجیری بلند و نامناسب بر روی اره برقی می تواند به دستگاه اضافه کند و مرکز ثقل را از اپراتور دور نگه دارد. در نهایت، کنترل اره برقی برای اپراتور دشوار است. با در نظر گرفتن همه این عوامل، اشتیل طیف وسیعی از طول تیغه ها را برای هر مدل از اره برقی که تولید می کند توصیه می کند.

اره موتوری برای مصارف سبک و خانگی

این سری از اره‌های برقی که برای کارهایی مانند بریدن چوب، بریدن شاخه‌ها و پیرایش درختان طراحی شده‌اند، دارای موتوری هستند که از نظر اندازه و قدرت بسیار کمتر از اره‌های برقی حرفه‌ای هستند و فقط می‌توانند تیغه‌های کوچکی را در خود جای دهند. اره برقی اشتیل مدل های اشتیل MS170, MS171, MS180, MS181, MS192 و MS211 برای مصارف عمومی و خانگی با تیغه هایی از سایز 12 تا 16 اینچ و بدون هیچ مشکلی بر روی آنها نصب می شود. در بین اره‌های برقی اشتیل برای استفاده سبک، مدل‌های MS250 و MS251 با موتور 45 سی‌سی است و می توان تیغه اره تا اندازه 18 اینچ هم روی آن نصب کرد.

آیا می توان تیغه با هر سایزی را روی اره موتوری اشتیل نصب کرد؟

اره برقی نیمه حرفه ای

اره های برقی نیمه حرفه ای اشتیل بزرگتر و قدرتمندتر از اره های خانگی هستند و برای کارهای چوب بری با اندازه متوسط مناسب هستند. طیف اره های برقی اشتیل دارای حجم موتور از 50 تا 64 سی سی می باشد و شامل مدل های 271، 291، 311 و 391 می باشد. برای این مدل ها باید تیغه ای با سایز 16 تا 20 اینچ انتخاب و نصب کنید.

اره برقی حرفه ای اشتیل

اره برقی حرفه ای اشتیل بسیار قدرتمند است و به راحتی می توان از آن برای خرد کردن درختان و چوب استفاده کرد. اره های برقی حرفه ای اشتیل در مدل های مختلفی عرضه می شوند، از تیغه MS150 اشتیل با تیغه 12 اینچی تا تیغه MS880 اشتیل با اره 121 سی سی که می تواند برای تیغه 59 اینچی مناسب باشد. در ادامه به مدل های دیگر اشاره کرده ایم.

مدل MS261 که می توان تیغه ای با سایز 16 تا 20 اینچ را روی آن نصب کرد.مدل MS362 که می توان تیغه تا سایز 25 اینچ را روی آن سوار کرد.مدل MS441 و MS462 که تیغه تا سایز 32 اینچ را به راحتی می توان روی آن نصب کرد.مدل MS660 که تیغه تا سایز 32 اینچ روی آن قابل نصب است.

اره موتوری های مخصوص درخت و اره موتوری های برقی

مدل های MS192 و MS201 برای بریدن تنه درختان طراحی شده اند و می توان تیغه با اندازه 12 تا 16 اینچ را روی آن نصب کرد. اره های برقی اشتیل در سه مدل تولید شده است که می توان تیغه اره با سایز های مختلف روی آن نصب کرد:

سایز تیغه اره 12 تا 16 اینچ برای مدل MSE140سایز تیغه اره 18 اینچ و بزرگتر برای مدل MSE180سایز تیغه اره 16 تا 20 اینچ برای مدل MSE220همچنین مدل  MSA 160 که مدل شارژی اشتیل است طول تیغه تا 12 اینچ مناسب است.

آیا می توان تیغه با هر سایزی را روی اره موتوری اشتیل نصب کرد؟

کلام آخر

اشتیل همیشه محصولات را مطابق با نیاز مشتری طراحی و تولید می کند. این شرکت بیش از 90 سال است که تاسیس شده است و امروزه اشتیل به عنوان متخصص در تولید انواع اره برقی در سراسر جهان شناخته می شود.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر