خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

اره موتوری زوماکس ساخت کدام کشور است؟

فهرست مطالب

یکی از سوالات مهمی که اغلب از ما پرسیده می شود این است که اره موتوری زوماکس ساخت کدام کشور است؟؟

برند زوماکس در سال 1985 در کشور چین ایجاد گردید. این برند ابزار آلات باغبانی و لوازم کشاورزی تولید می‌کند. معروف بودن این برند ممکن است به جهت وزن سبک محصولاتش باشد، زیرا جنس میلنگ هایی که در ساخت موتور آن استفاده میشود از جنس آلیاژ منیزیم است. پر مصرف ترین اره برقی‌های این برندتیغه های با سایز 35،40،45،50 سانتی متر را دارد. ولی موردی که باید در زمان خرید اره زنجیری زوماکس به آن دقت کنید این است که هر کدام از این سایز تیغه با حجم کاری که می خواهید انجام بدهید رابطه مستقیمی دارد. یعنی همان ابتدای کار لازم و ضروری میباشد که بدانید چه حجم کاری با اره میخواهید انجام بدهید.

بنابراین باید بگوییم بهتر است همیشه دیگه اره برقی حدود 5 سانتی متر از قطر درخت بیشتر باشد. بعنوان نمونه جهت برش یک درخت با قطر 40 سانتی متر، باید تیغه اره برقی سایز 45 انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله از فارم صنعت همراه ما باشید

معرفی اره زنجیری زوماکس مدل ZMC 5450

اره بری زوماکس ZMC 5450 وزنی در حدود 5 کیلوگرم دارد و قدرت موتور این دستگاه 3 اسب بخار میباشد. دقت کنید که سرعت حرکت زنجیر در این دستگاه 20 متر بر ثانیه میباشد. این دستگاه لوازم جانبی مانند زنجیر، تیغه، سپر، مخزن مدرج و ابزار مورد نیاز برای اتصلات و یک دفترچه راهنما در جعبه خود دارد.اره یکی از مهمترین لوازم و ابزارآلاتی میباشد که در باغبانی و نجاری از آن استفاده می‌شود. در صورتی که شما هم نیاز به یک اره زنجیری دارید، لازم است همان ابتدا تعیین نمایید که این اره را برای انجام کارهای سنگین می‌خواهید یا سبک؟ با مشخص کردن این مورد خیلی بهتر می‌توانید انتخاب دقیق‌تر و درستی داشته باشید. پس از اینکه نوع کاربری آن را مشخص نمودید، سراغ معیارهای بعدی خود بروید. در میان برترین برندهای مدل متناسب با کار خود را انتخاب نمایید و بعد از آن از بین برندهای خوب و معتبر با توجه به بودجه، نوع تغذیه منبع(برقی یا بنزینی)، گارانتی، قیمت، وزن دستگاه، دور موتور و غیره را برآورد نمایید و تا بدین صورت بتوانید یک انتخاب درست و دقیق‌تری انجام بدهید. اره زنجیری را به گونه ای انتخاب نمایید که کمتر نیاز به روغن‌کاری داشته باشد و زنجیره اره به آسانیی تیز بشود تا هزینه کمتری برای شما داشته باشد.ولی با اهمیت ترین نکته‌ای که پس از خرید اره برای افزایش طول عمر باید به آن دقت فرمایید، روش استفاده و اصولی از دستگاه میباشد. بعنوان نمونه در صورتی که اره شما از نوع اره‌هایی است که نیاز به روغن کاری دارد، حتما در فواصل زمانی مرتب این کار با انجام دهید تا اره شما خراب نشود. یا در صورتی که اره‌ای انتخاب نمودید که مناسب برای برش درختان با قطر کوچک است، برای درختان بزرگ و تنومند استفاده نکنید. احتمال خیلی زیادی دارد که اره بسوزد. چون دور موتور و چرخش زنجیر برای برش درختان کوچک درست شده است نه درختان بزرگ و تنومند.افزون بر این به اره در زمان کار کردن با آن استراحت بدهید تا موتور آن کمی استراحت کند و دوباره شروع به کار کنید. در غیر اینصورت قطعا اره زنجیری خود را به زودی از دست می دهید. پس با رعایت نمودن بعضی نکات واضح و بدیهی خیلی راحت می‌توانید طول عمر مفید اره را افزایش دهید. استفاده درست و اصولی با رعایت نکات ایمنی یکی از مهمترین نکاتی است که قبل از خرید دستگاه باید آن‎ها را بدانید تا با دقت زیادتری از دستگاه استفاده فرمایید.

بررسی دفترچه راهنما اره موتوری زوماکس

اغلب به همراه اره موتوری ، دفترچه ی راهنمایی هست که توضیحاتی در مورد تجهیزات اره موتوری داده است که باید قبل از کار، مطالعه بشود .

به کار گیری تجهیزات ایمنی اره بنزینی زوماکس

در هنگام کار کردن با اره موتوری ، حتما ار تجهیزات ایمنی استفاده کنید وسایلی مانند عینک محافظ ، کلاه ایمنی ، گوشی و کفش ایمنی استفاده کنید .

روشن کردن اره موتوری زوماکس

برای روشن کردن اره موتوری ابتدا ساسات را بکشید سپس چند بار هندل بزنید تا صدای روشن شدن اره موتوری را بشنوید ، دراین هنگام ساسات را در جای اولیه خود قرار داده و مجدد هندل را بکشید تا موتور شروع بکار کند و با آرام گاز دادن ، موتور را گرم کنید .

نحوه برش تنه های درخت با اره موتوری زوماکس

باید بدانید که برش تنه هر درخت با تنه دیگر تفاوت دارد و نمی توان با یک روش یکسان عملیات برش را انجام داد ، شما با توجه به نحوه قرار گیری تنه درخت و ابعاد آن ، با استفاده از دستور العمل ها کار برش را انجام می دهید و اگر بدون دانستن نحوه برش اقدام کنید ممکن است  حوادثی مثل لگد زدن اره موتوری رخ  بدهد .

ترکیب روغن و سوخت برای اره بنزینی زوماکس

ظرفی به همراه اره موتوری می باشد که روی بدنه آن درجه بندی شده است که میزان ترکیب شدن سوخت وروغن را مشخص کرده است نکته ای که در دفترچه راهنمای اره موتوری هم آمده است ، نکته ای که باید توجه کنید این است اگر برای بار اول است که از اره موتوری استفاده می کنید این نسبت روغن سوخت برای دفعه اول  نسبت 1:20 است پس از 20 ساعت کارکرد ، سری بعدی با نسبت 1:25 ترکیب می کنیم و مخزن سوخت را پر می کنیم .

بررسی صحت استفاده از ترمز اره موتوری

بعد از روشن کردن اره موتوری و قبل از شروع بکار کردن ، ترمز اره موتوری را تست کنید ، با کشیدن اهرم ترمز ، بلافاصله باید زنجیر از حرکت بایستد ، در صورتی که زنجیر به حرکت ادامه داد یا با کندی توقف کرد ، ترمز اره موتوری مشکل دارد و باید تعمیر شود و در صورت نیاز تعویض بشود .

نحوه سفارش خرید اره زنجیری زوماکس zomax

اره زنجیری زوماکس دارای مدل های متنوعی است و هزیه اره زنجیری زوماکس نسبت به مدل های دیگر مناسب بوده و از نظر کیفیت ، دارای کیفیت بالایی می باشد ، شما برای سفارش خرید اره زنجیری زوماکس می توانید بعد از دیدن اره موتوری مورد نظرتون در وبسایت فارم صنعت، با روش هایی که توضیح داده شده است اقدام به خرید فرمایید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر