خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

استفاده از توری سایه انداز جهت استخر پرورش ماهی

فهرست مطالب

همان طور که می دانید امروزه یکی از کارهای پر بازده در امور کسب کار، راه اندازی استخر پرورش ماهی می باشد که بسیاری از افراد به آن رو آورده اند. پیش از شروع این کار و احداث استخر پرورش ماهی و پیش از انجام هر اقدامی باید اطلاعات جامع و کاملی در ارتباط با پرورش ماهی کسب کنید.توجه داشته باشید که برای راه اندازی استخر پرورش ماهی به تجهیزاتی مانند دستگاه هوادهی آبزیان، اکسترودر، زه کشی و فیلتراسیون وان پرورش ماهی و به خصوص توری سایبان استخر ماهی نیاز است. برای مثال از دستگاه هوادهی آبزیان در استخر پرورش ماهی برای انتقال اکسیژن به روش مناسب استفاده می شود.این دستگاه یکی از بهترین دستگاه ها جهت هوادهی آبزیان می باشد. مثال دیگر دستگاه پر کاربرد اکسترودر می‌باشد که دستگاهی صنعتی در تولید محصولات غذایی برای پرورش ماهی ها است. به این گونه که مواد اولیه بعد از اینکه در اکسترودر جاری شده و در آن آسیاب های اولیه و ثانویه انجام شد؛ وارد آسیاب به مخصوصی می شود. توری سایبان استخر ماهی نیز یکی از وسایل پرورش ماهی می باشد که امروزه در بسیاری از استخر های پرورش ماهی وجود داشته و استفاده می شود.این محصول پر کاربرد از تشکیل جلبک و خزه روی سطوح مختلف استخر پرورش ماهی جلوگیری کرده و میزان تبخیر سطح آب استخر را در اثر تابش خورشید کاهش می دهد. در این مقاله قصد داریم به فواید استفاده از توری سایه انداز جهت استخر پرورش ماهی پرداخته و آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

مزایای استفاده از توری سایه انداز جهت استخر پرورش ماهی

یکی از کاربردهای متنوع و فوق العاده توری سایه بان استفاده از آن در صنعت پرورش آبزیان می باشد. امروزه استفاده از این سایه بان به عنوان توری استخر پرورش ماهی بسیار افزایش یافته است و مهم ترین علت این امر قیمت مقرون به صرفه توری شید و مزایای بسیار دیگر آن می باشد. در این قسمت قصد داریم این مزایا را معرفی کرده و به بررسی هر یک از آن ها بپردازیم.۱. با استفاده از توری سایه انداز در استخر پرورش ماهی می توان از تشکیل جلبک و خزه بر روی سطح های مختلف استخر پرورش ماهی جلوگیری کرد. تشکیل جلبک و خزه معایب زیادی دارد که با استفاده از توری سایه انداز می توان از آن ها به بهترین شکل ممکن جلوگیری کرد.۲. با استفاده از توری سایه انداز جهت استخر پرورش ماهی می توان تبخیر سطح آب استخر را کاهش داد. یکی از مشکلاتی که در استخرهای پرورش ماهی وجود دارد و افراد با آن روبرو هستند؛ کم شدن سطح آب استخر بر اثر تبخیر می باشد. این تبخیر به علت تابش مستقیم نور خورشید صورت میگیرد که با استفاده از توری سایه بان در این اماکن میتوان از تابش مستقیم نور شدید خورشید جلوگیری کرد و به تبع آن تبخیر سطح آب استخر را کاهش داد.3. علاوه بر مزایای گفته شده با استفاده از توری سایه انداز در اماکنی مانند استخر پرورش ماهی می توان دمای فضا را یکنواخت کرد. همچنین این کار به همگنی و یکنواختی دما همراه با سایه در استخر پرورش ماهی کمک می کند.۴. تابش مستقیم نور خورشید در استخر پرورش ماهی ضررات زیادی را در پی دارد که برای نمونه می توان به اشعه مخرب ماورای بنفش اشاره کرد. استفاده از توری سایبان در استخرهای پرورش ماهی و اماکن مشابه موجب حفاظت و جلوگیری از ضررات اشعه uv در نور خورشید می شود.۵. طول عمر توری سایه انداز زیاد بوده و نزدیک به ۵ سال می باشد. این محصول دوام و ماندگاری بالایی در برابر نور شدید خورشید دارد و در مقابل آن هیچ گاه دچار پوسیدگی نمیشود. همچنین توری گلخانه ای تا پنج سال فواید و مزایای خود را حفظ میکند و می توان از این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. اما پس از مدت ۵ سال باید طوری سایه انداز دیگری را جایگزین این محصول کرد.

مشخصات محصول توری سایه انداز در استخر پرورش ماهی

استفاده از توری سایه انداز جهت استخر پرورش ماهی
توری سایه انداز برای استخر پرورش ماهی نیز مانند سایر محصولات مشخصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد که در این قسمت از مقاله قصد داریم به آن ها پرداخته و هر یک را مورد بررسی قرار دهیم:1.عرض توری سایبان: یکی از مشخصات توری سایه انداز برای استخر پرورش ماهی عرض آن می باشد که متفاوت بوده و از 2 تا ۱0 متر تولید شده و به فروش می رسد. این اندازه بر حسب نیاز فرد کاربر متفاوت بوده و طبق نیاز فرد کاربر فروخته می شود.2. طول توری سایبان: یکی دیگر از مشخصات و ویژگی های شبکه توری سایه بان طول آن می باشد که بستگی به سفارش مشتری دارد و طبق خواسته ی او تعیین می شود. اما به طور کلی طول استاندارد این محصول ۵۰ متر می‌باشد و در این اندازه تولید شده و به فروش می رسد.3. رنگ توری سایبان: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شبکه توری سایه انداز رنگ آن می باشد که در انواع سبز، سفید و مشکی تولید شده و به فروش می رسد. البته توجه داشته باشید که رنگ این محصول طبق خواسته های مشتری نیز تولید می شود و به فروش می رسد. رنگ توری سایه انداز روی کیفیت و اثر آن بسیار تاثیر می گذارد و برای هر مکانی باید از یک نوع رنگ متناسب با فصل مربوطه استفاده کرد.۴. درصد سایه اندازی توری سایه‌بان: درصد سایه اندازی توری سایه انداز جهت پرورش ماهی همان تراکم بافت می باشد که محصولی با تراکم ۸۰ درصد برای استخر پرورش ماهی پیشنهاد می شود. اما این تراکم بافت متفاوت بوده و بر حسب نیاز فرد کاربر و مکانی که قرار است در آن از محصول شید سبز گلخانه ای استفاده کند؛ بستگی دارد.در هنگام خرید توری سایه نداز جهت استخر پرورش ماهی باید به قیمت آن نیز توجه کرد. قیمت این محصول پر کاربرد نسبت به کارایی فوق العاده ای که دارد بسیار مناسب و به صرفه می باشد. البته می توان گفت که علاوه بر موارد گفته شده قیمت محصول توری سایبان برای استخر پرورش ماهی به برند محصول و همچنین کیفیت آن نیز بستگی دارد.
استفاده از توری سایه انداز جهت استخر پرورش ماهی

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر