خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

انواع سمپاش فرغونی برقی چیست؟

فهرست مطالب

انواع سمپاش فرغونی برقی چیست؟سمپاش فرغونی برقی چیست؟ نحوه عملکرد سمپاش فرغونی برقی چگونه است؟ انواع سمپاش فرغونی برقی چیست؟  قیمت سمپاش فرغونی برقی چند است؟اگر شما عزیزان هم به دنبال یک پاسخ مناسب برای سوالات فوق هستید، بهتر است که این مقاله از فارم صنعت را دقیق مورد مطالعه قرار دهید چرا که قصد داریم دراین مقاله انواع سمپاش فرغونی برقی را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

مواردی که در این مقاله مورد بررسی و بحث قرار می گیرند عبارت اند از:

  • سمپاش فرغونی چیست؟
  • انواع سمپاش فرغونی
  • سمپاش فرغونی برقی چیست؟
  • انواع سمپاش فرغونی برقی چیست؟
  • نحوه عملکرد سمپاش فرغونی برقی
  • خلاصه
 

سمپاش فرغونی چیست؟

همه ما این موضوع را به خوبی می دانیم که برای کشت زار ها و مزارع حتما باید از سم های خاصی استفاده شود تا از ورود و صدمه زدن حشرات موذی جلوگیری شود.بسیاری از آفت ها و حشرات هستند که می توانند به محصولات و گیاهان یک مزرعه آسیب بسیار زیادی وارد کنند و تنهاراه حل برای از بین بردن این حشرات استفاده از سم ها و آفت های خاص ان ها است.

به منظور سمپاشی کردن باید از ابزار های خاصی نیز استفاده کرد. با توجه به ابعاد و میزان سم و یا آفتی که باید پخش شود، وسایل و ابزارها برای این کار متفاوت است. به طور مثال اگر ابعاد یک باغ کوچک باشد دیگر احتیاج به سمپاش های بزرگ و سنگین نیست، میتوان به سادگی این سمپاشی را با استفاده از ابزار های کوچک دستی انجام داد.

اما برای برخی از باغ ها و مزارعی که بزرگ و پهناور هستند دیگر نمیتوان از سمپاش های کوچک دستی کمک گرفت به همین منظور، سمپاش های فرغونی شکل طراحی و تولید شده اند که میتوان به سادگی مقدار زیادی سم را به سادگی با آن ها حمل کرد و در سطوح باغ بر روی گیاهان و محصولات پخش کرد.به این مدل از سمپاش ها، سمپاش فرغونی گفته میشود.

انواع سمپاش فرغونی

سمپاش های فرغونی خود دارای انواع خاصی هستند چرا که با توجه به انرژی خاصی کار می کنند. برخی از سمپاشهای فرغونی با استفاده از نیروی برق و الکتریسیته کار می کنند با اینکه برخی دیگر به گونه ای طراحی شده اند که از انرژی و سوحت بنزین برای فعالیت و عملکرد خود استفاده می کنند. یکی دیگر از انواع سمپاش های فرغونی، سمپاش فرغونی دیزل است.

پس به صورت کلی، انواع سمپاش فرغونی عبارت اند از:

  1. سمپاش فرغونی بنزینی
  2. سمپاش فرغونی برقی
  3. سمپاش فرغونی دیزل
 
انواع سمپاش فرغونی برقی چیست؟
 

با توجه به کاربرد هر یک از این سمپاش ها و شرایط سمپاشی باغ خود می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید. اما اگر قصد خرید سمپاش فرغونی برقی را دارید، بهتر است که ادامه مطالب را نیز تا آخر مورد مطالعه قرار دهید چرا که در این مقاله سعی داریم به صورت تخصصی همه اطلاعات لازم درمورد سمپاش فرغونی برقی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سمپاش فرغونی برقی چیست؟

یکی از پرکاربرد ترین سمپاش های فرغونی، سمپاش فرغونی برقی است  همان طور در که مطالب فوق گفته شد با استفاده از نیرو و انرژی برق و الکتریسیته کار می کند. معمولا برخی از افراد برایشان سوال پیش می آید اگر در محیطی برق وجود نداشته باشد چگونه میتوان از این سمپاش فرغونی استفاده کرد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که یکی از نکات منفی این سمپاش این است که محیط مورد نظر حتما باید برق کشی شده باشد.

اما برای راحتی کار سعی شده است تا شیلنگ این کار را تا 50 متر وصل کرده باشند تا بتوان تا 50 متر اطراف را به سادگی سمپاشی کنید.البته نباید فراموش کنید که در طراحی این از سمپاش ها سعی شده است از چرخ هایی استفاده شود که به سادگی بتوان آن ها را جا به جا کرد.این نوع از سمپاش های فرغونی برقی 100 و 200 لیتری با الکتروموتور کار می کنند و عملکرد بهتری دارند.

انواع سمپاش فرغونی برقی چیست؟

بسیاری از افراد هستند که خواهان همه انواع سمپاش فرغونی برقی هستند و باید گفت که به علت وجود انواع برند در ساخت این سمپاش نمیتوان همه آن ها را نام برد.در طراحی سمپاش فرغونی برقی، برند ها و شرکت ها بسیاری فعالیت کرده اند و به همین دلیل برند های بسیاری وجود دارند از طرفی میزان قدرت هر یک از این سمپاش ها با یکدیگر متفاوت است و از تک فاز و سه فاز برای طراحی و تولید ان استفاده شده است.

اما به صورت کلی میتوان اینگونه بیان کرد که، انواع سمپاش فرغونی برقی عبارت اند از:

  1. سمپاش فرغونی برقی 100 لیتری چینی (موتور 3 اسب بخار تک فاز )
  2. سمپاش فرغونی برقی 100 لیتری موتوژن ( موتور 3 اسب بخار تک فاز)
  3. سمپاش فرغونی برقی 100 لیتری ( موتور 3 اسب بخار سه فاز)

البته دقت  داشته باشید که انواع سمپاش فرغونی برقی به این ها ختم نمیشود چرا که هر کدام از این ها دارای انواع برند با تفاوت در قدرت موتور خود دارند.

انواع سمپاش فرغونی برقی چیست؟

نحوه عملکرد سمپاش فرغونی برقی

برای راه اندازی این نوع از سمپاش های فرغونی برقی، بهتر است که به دفترچه راهنمای آن ها دقت کنید و همه موارد گفته شده را رعایت کنید. چرا که میزان و نوع سم و آفتی که وارد دستگاه می کنید میتواند در عملکرد و نوع پخش آن موثر باشد.

به علت وجود بسیاری از انواع این نوع از سمپاش بهتر است که قبل از خرید از افراد متخصص سوال بفرمایید تا بهترین نوع سمپاش فرغونی برقی را در اختیارتان قرار دهند.اگر به دنبال سمپاش های ارزان قیمت تر نیز هستید، با توجه به انواع برند های موجود می توانید انواع قیمت ها را نیز در این سمپاش ها مشاهده کنید.

خلاصه

در این مقاله سعی داشتیم تا به صورت کامل و تخصصی هر اطلاعاتی که در مورد سمپاش فرغونی برقی لازم بود را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. سمپاش های فرغونی برقی دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به قدرت موتور، تک فاز و یا سه فاز بودن آن ها و انواع برند و کمپانی هایی که ان را ساخته اند تقسیم بندی شده اند.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر