خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

بتونیر ۱۲۰ لیتری یا بتونیر کوچک چیست؟

فهرست مطالب

میکسر کوچک یا میکسر آزمایشگاهی چیست؟

میکسرها که به آنها بتونیر هم گفته می شود، به طور کلی وظیفه ی مخلوط کردن بتن و برخی مصالح دیگر را به طور همگن دارد. این نوع میکسرها با توجه به نیاز فرد در اندازه ها و حجم های مختلفی ارائه می شوند که یکی از آنها میکسر کوچک یا به اصطلاح میکسر آزمایشگاهی است. یکی از دلایلی که به بتونیر ۱۲۰ لیتری، میکسر آزمایشگاهی بتن نیز گفته می شود این است که از آن در آزمایشگاه ها نیز استفاده می شود؛ به منظور سنجش و آزمایش استحکام بتن و سایر مواد و مصالح ساختمانی. این نوع میکسر به دلیل حجم و ظرفیت کمی که در مقایسه با سایر میکسرها دارد عموما در آزمایشگاه و یا در پروژه های کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع میکسر عموما دارای قدرت یک اسب بخار بوده و با برای فعالیت نیاز به برق تکفاز دارد.
میکسر ۱۲۰ لیتری
 

کاربردهای بتونیر 120 لیتری

بتونیر یا میکسر آزمایشگاهی که به آن میکسر 120 لیتری نیز می گویند کاربردهای فراوانی در ساخت و ساز و آزمایشگاه های ساختمانی دارد.  از این دستگاه که یکی از پرکاربردترین تجهیزات ساختمانی است در برای بررسی و سنجش بتن، خاک و بسیاری از مصالح دیگر استفاده می شود. علاوه بر این از این دستگاه برای هم زدن و مخلوط کردن بتن با مواد مورد نیاز در اندازه های مختلف، انجام انواع تست ها در آزمایشگاه، مخلوط کردن انواع مصالح صنعتی و بررسی آنها و برای بتن ریزی در پروژه های با حجم کم استفاده می شود. 

مزیت های استفاده از میکسرهای سایز کوچک:

میکسر های کوچک و آزمایشگاهی بتن در مقایسه با سایر میکسرهای بتن دارای مزیت هایی هستند. یکی از خوبی های این دستگاه این است که می توان آن را بر روی انواع ماشین های آزمایشگاهی نصب کرد زیرا اندازه ی آن کوچک بوده و هم چنین قابلیت حمل و نقل راحت را دارد. این نوع میکسر به دلیل اندازه ی کوچکش، فضای بسیار کمی نیز اشغال می کند و می تواند در زمانی کم مخلوط با کیفیتی و مخلوطی ارائه دهد. قیمت این دستگاه نیز با توجه به کارکرد و مزایای آن بسیار مقرون به صرفه است.
میکسر آزمایشگاهی

خرید بتونیر 120 لیتری یا 250 لیتری

خرید بتونیر یا میکسر بتن در عین حال می تواند کاری راحت و کاری سخت باشد. از این رو که در هنگام خرید این دستگاه باید به نکاتی توجه شود که عدم توجه به آن نکات، خرید نامطلوبی برای شما همراه خواهد داشت. بخش اعظمی از رضایت افرادی که میکسر بتن خریداری کرده اند منوط به دقتی بود که پیش از خرید داشته اند. بتونیر ها در ابعاد، کیفیت ها و برندهای مختلفی ارائه می شوند. بهتر است قبل از خرید از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید، نیاز خود برای استفاده از میکسر بتن را مشخص کنید، نوع دنده ی میکسر بتن را در نظر بگیرید و به توان آن نیز توجه کنید. 

اجزای مختلف بتونیر 120 لیتری:

بتونیر 120 لیتری یا همان میکسر آزمایشگاهی بتن یک میکسر  کوچک و برقی است و برای فعالیت خود نیاز به برق تکفاز دارد. یکی از ویژگی های بارز این بتونیر ها قابل حمل بودن آنها است که به وسیله ی دو یا چهار چرخ ممکن می شود. این نوع میکسر بتن در دو نوع گیربکسی و ساده در بازار ارائه می شود. بر روی این دستگاه یک دیگ و یک فرمان برای تخلیه ی مواد وجود دارد و همه ی اجزا بر روی یک شاسی قاب مانند وصل شده اند. در این نوع بتونیر تیغه هایی نیز برای مخلوط کردن مواد وجود دارد که باید با دقت تمام در داخل دیگ نصب شوند. از کوچک ترین قسمت های دستگاه می توان به پیچ و مهره های آن اشاره کرد که در هنگام نصب دستگاه استفاده می شوند.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر