خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

تحلیلی بر شناخت تا تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه چیست؟

فهرست مطالب

در بررسی تحلیلی بر شناخت تا تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه مشخص شده است که توری حشرات به گونه ‌ای طراحی شده‌ اند که تهویه را در عین محدود کردن حرکت مواد بیولوژیکی فعال می‌ کنند و می ‌توان آن ‌ها را روی پنجره ‌های گلخانه نصب کرد. قرار گیری توری حشرات روی دیواره ‌های جانبی و سازه‌ ها باید شامل محاسبات مساحت باشد تا جریان هوا مناسب باشد. توری حشرات را می توان بر روی گلخانه های موجود و همچنین تاسیسات گلخانه ای جدید نصب کرد.

در گلخانه ها و مهدکودک ها به منظور کنترل حرکت حشرات در داخل و خارج از گلخانه از حشره کش استفاده می شود. توری حشرات بر اساس اندازه کوچک ‌ترین حشره (مگس سفید، شته، تریپ) که می‌خواهید کنترل کنید، در اندازه ‌های زیادی وجود دارد. به خاطر داشته باشید که هرچه سوراخ کوچک تر باشد پارچه متراکم تر است و هوا کمتر از توری حشرات حرکت می کند. هرچه توری حشرات متراکم تر باشد، محافظت از حشرات بهتر است و طراحی مناسب منطقه تحت پوشش نیاز به در نظر گرفتن الزامات تهویه دارد تا سطح کافی برای ایجاد جریان هوای کافی فراهم شود.

در بررسی تحلیلی بر شناخت تا تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه دیده شده است که کنترل حشرات و حفاظت از حشرات برای محصولات زراعی و مشاغل گلخانه ای که می خواهند استفاده از حشره کش ها و آفت کش ها را کاهش دهند بسیار مهم است. استفاده از مواد بیولوژیکی به عنوان بخشی از سیستم مدیریت یکپارچه آفات است، به این معنی است که تولیدکنندگان گلخانه سرمایه‌گذاری ملموسی دارند که باید در داخل گلخانه نگهداری شود. برنامه های آن ها عموماً شامل استفاده از نوعی پارچه، توری یا صفحه حشرات است. هنگامی که صفحه توری حشرات شما به درستی طراحی شود می تواند سرمایه گذاری عالی برای حفظ سلامت محصول باشد. محافظت و استفاده درست از توری حشرات می تواند برای رشد محصولات ارگانیک بسیار مهم باشد.

کاربردهای تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه ها

در بررسی تحلیلی بر شناخت تا تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه شناخته شده است که گلخانه ‌ها ابزار فوق‌العاده‌ ای برای باغبانان مشتاق هستند که فضای مورد نیاز را برای انجام پروژه‌ های باغبانی خارج از فصل معمول تابستان ارائه می ‌دهند. توری حشرات در گلخانه ها در حالی که از گیاهان شما در برابر عناصر محافظت می ‌کند، همچنین می‌ توانند در معرض آفات و بیماری‌ هایی باشند که تمام کار سخت شما را یک روزه خراب کنند. با توجه به نکات زیر در کنترل آفات گلخانه ای، باید به خوبی مجهز باشید تا از گیاهان خود بهترین محافظت ممکن را داشته باشید.

1. گلخانه خود را تمیز نگه دارید

مانند هر نوع پیشگیری از بیماری یا آفات، تمیزی اولویت شماره یک در گلخانه ها است. به عنوان بخشی از نگهداری عمومی شما، ارزش آن را دارد که گلخانه خود را سالی یک بار کاملاً تخلیه و تمیز کنید. این شامل شستن پنجره ها و سطوح، جدا کردن شیلنگ از کف و تمیز کردن تمام گلدان ها است. انجام این کار باید شروعی تازه و بدون آفت برای رشد هر سال به شما بدهد.

تحلیلی بر شناخت تا تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه چیست؟تحلیلی بر شناخت تا تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه چیست؟

2. گیاهان خود را بازرسی کنید

بسیار مهم است که همه گیاهان خود را قبل از ورود به گلخانه بررسی کنید تا از انتشار آفات در داخل جلوگیری کنید. همانطور که گل ها و محصولات زراعی گرمای گلخانه را دوست دارند، حشرات نیز دوست دارند در گرما تکثیر شوند؛ بنابراین قبل از آوردن گیاهان جدید به داخل، برگ ها یا ساقه ها را از نظر وجود حشرات یا لارو بررسی کنید.

3. ابزار خود را ضد عفونی کنید

اکثر باغبان ها به طور منظم از ابزارهای مشابه در سرتاسر باغ استفاده می کنند و آنها را در اطراف سوله، گلخانه ها، چمن و...حمل می کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند آفات را از خاک بیرون جمع کنند و گیاهان داخل گلخانه را آلوده کنند؛ بنابراین برای احتیاط بیشتر، ارزش آن را دارد که بیل، ماله و سایر ابزارهای خود را هر چند وقت یکبار به خوبی تمیز کنید.

4. از حشره گیر ها استفاده کنید

در بررسی تحلیلی بر شناخت تا تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه دیده شده است که این احتمال وجود دارد که حشرات همیشه راهی برای ورود به گلخانه شما پیدا کنند. آنها را در جایی که پرواز می کنند، با محصولات ساده کنترل آفات گلخانه ای، مانند استفاده از اسپری مخصوص حشرات کنترل کنید.

5. از توری استفاده کنید

بدیهی است که گلخانه ها به تهویه مناسب نیاز دارند و این امر با استفاده از توری حشرات امکان پذیر است. شما به راحتی می توانید با آویزان کردن توری در پنجره های باز یا سایر نقاط دریچه، تعداد حشرات بزرگ را کاهش دهید.

6. گلدان ها را در گرما به بیرون منتقل کنید

در بررسی تحلیلی بر شناخت تا تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه مشخص شده است که در ماه های تابستان، گلخانه ها اغلب در طول روز گرم و خشک می شوند. جابجایی گیاهان گلدانی در فضای باز نه تنها به خنک شدن آنها کمک می کند، بلکه تجمع کنه های عنکبوتی روی گیاهان را نیز کاهش می دهد. تعداد کنه ‌های عنکبوتی در گرمای خشک به سرعت افزایش می‌یابد، بنابراین ارزش دارد که گلخانه را تهویه کنید و همچنین برای حفظ رطوبت از یک مه پاش یا توری حشرات استفاده کنید. اگر برای یک روز بیرون می روید، یک ترفند خوب این است که کف را با آب بپاشید که این امر باعث خنک سازی گیاهان شود.

تحلیلی بر شناخت تا تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه چیست؟

بررسی سایر موارد تحلیلی بر شناخت تا تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه

7. از خاک گلدان استفاده کنید

اغلب خاک معمولی باغ پر از حشرات خزنده، تخم حشرات و سایر آفات است؛ بنابراین برای گیاهان گلخانه ای، ایده خوبی است که آنها را در خاک گلدان یا کمپوست خریداری شده در مغازه قرار دهید. این باید عاری از هرگونه آفت یا بیماری و همچنین غنی از مواد مغذی باشد تا به رشد گیاهان کمک کند.

8. محصولات را بچرخانید

اگر مستقیماً در داخل گلخانه گیاهان خود را در زمین بکارید، واضح است که کنترل زیادی روی گسترش آفات بالقوه در آن خاک نخواهید داشت. یک روش برای مبارزه با این امر، تناوب زراعی است، هر ساله نوع گیاهی را که در آن قطعه زمین می روید را تغییر دهید. این امر باعث جلوگیری از تجمع آفات در خاک می شود، زیرا گیاهان مشابه معمولاً همان نوع آفت را تشویق می کنند.

در بررسی تحلیلی بر شناخت تا تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه مشخص شده است که اگر فکر می کنید گلخانه شما واقعاً آلوده شده است، استفاده از توری حشرات یک اقدام بزرگ است که می توانید سالی یک بار انجام دهید. در طول زمستان، اجازه دهید گلخانه شما با باز کردن تمام درها و پنجره ها برای یک یا دو روز وارد دوره سرد شود. دما به سرعت پایین می آید و هر آفتی را در داخل از جمله تخم ها و لاروهای آنها را از بین می برد. تا زمانی که هوا برای مدت طولانی سرد نباشد، گیاهان باید در این شرایط زنده بمانند. بدیهی است که هیچ گونه گیاه گرمسیری یا آنهایی که به گرمای دائمی نیاز دارند نباید در این مورد کنار گذاشته شوند.

9. از کنترل بیولوژیکی آفات استفاده کنید

بسیاری از آفات رایج گلخانه ای، مانند تاک، مگس سفید و کنه های عنکبوتی را می توان با کنترل بیولوژیکی کنترل کرد. هر آفت یک ارگانیسم مربوطه دارد که می توانید از آن استفاده کنید و جمعیت آن را تحت کنترل نگه دارید. اگر آفت از بین برود، کنترل نیز به دلیل کمبود منبع غذایی از بین می رود، بنابراین نیازی نیست نگران تخریب گیاهان باشید. برخی از این کنترل های بیولوژیکی در دسترس هستند.

تحلیلی بر شناخت تا تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه چیست؟

نتیجه گیری:

در بررسی تحلیلی بر شناخت تا تاثیر توری گلخانه ای ضد حشره در گلخانه دیده شده است که استفاده از توری حشرات یک تاکتیک حذف فیزیکی برای کنترل حشرات است که مزایای بسیاری را در اختیار پرورش دهندگان قرار می دهد. در سرتاسر جهان، توری ها معمولاً برای کاهش تابش بیش از حد خورشید و اثرات آب و هوایی بر محصولات با ارزش بالا مانند سبزیجات استفاده می شود. توری یک ساختار مهر و موم شده ساخته شده از پارچه با کیفیت بالا است که برای دور نگه داشتن حشرات از گیاهان میزبان طراحی شده است. بسته به اندازه توری، حشرات حذف شده می توانند از حشرات کوچک تا پروانه های بزرگ مانند کرم متغیر باشند.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر