خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

تیغه برش آسفالت لوکیا

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بررسی فنی تیغه کاتر آسفالت بر لوکیا

تیغه کاتر آسفالت بر لوکیا محصول کشور چین است. این تیغه از بهترین‌های بازار است که قابلیت نصب شدن بر روی انواع کاتر آسفالت بر را دارد. قاعدتاً می‌دانید که برای برش سطوح سخت مانند آسفالت نیاز به تیغه کاترهای مقاوم، برنده و جان‌ سخت دارید که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند. صفحه برش آسفالت لوکیا یکی از همین تیغه کاترهای مرغوب بازار است که در کیفیت عالی و با رعایت سایزهای استاندارد طراحی‌ شده است.خرید تیغه آسفالت بر لوکیا در عموم عملیات‌های برش آسفالت در سطح جاده‌های بین شهری، خیابان‌های درون‌شهری، معابر و... متداول است. این تیغه‌ها مخصوص نصب شدن در عموم کاترها طراحی ‌شده‌اند.
تیغه برش آسفالت لوکیا
 

مشخصات فنی تیغه آسفالت لوکیا

تیغه کاتر آسفالت بر لوکیا از آلیاژهای خاص فولادین پرکربن ساخته شده‌اند. این آلیاژهای پرکربن از نوع الماسه توانایی برش سطوح سخت مانند سنگ و یا آسفالت را دارند. همچنین در دماهای بسیار زیاد دچار خرابی و یا فرسایش نمی‌شوند. از این ‌رو کاملاً مناسب عملیات سخت برش عمیق سطوح سنگی و یا آسفالتی هستند. برای تقویت آلیاژ به ‌کار رفته در تیغه‌های کاتر لوکیا از ترکیبات مکمل مانند کبالت و یا کاربید نیز استفاده ‌شده است.دندانه‌های صفحه برش آسفالت لوکیا مخصوص برش سطوح سنگی طراحی‌ شده است. دندانه‌های این تیغه‌ها به شکل عمودی طراحی‌ شده‌اند تا قابلیت کافی برش مناسب و ساده سنگ و آسفالت را داشته باشند.ضخامت تیغه کاتر آسفالت بر لوکیا ۳ میلی‌متر است. لذا با یکی از ضخیم‌ترین تیغه کاترهای بازار روبه‌رو هستید که احتمال شکستن و یا ترک برداشتن آن بسیار کم است. تیغه کاتر آسفالت بر لوکیا در سایزهای استاندارد ۳۵ و ۴۵ سانتی‌متری طراحی ‌شده است. تیغه کاتر ۳۵ سانت لوکیا کوچکترین سایز استاندارد طراحی تیغه کاتر برش آسفالت است که ظرفیت برش سطوح آسفالتی و یا سنگی تا عمق ۱۰ الی ۱۲ سانتی‌متری را دارد. در مقابل تیغه‌های ۴۵ سانتی لوکیا هستند که برای برش‌های عمیق‌تر در حد ۱۵ الی ۱۷ سانتی‌متری طراحی ‌شده‌اند. تیغه های 60 سانت نیز بزرگترین سایز لوکیا هستند که برای برش های عمیق 20 الی 22 سانتی متری استفاده می شوند. 

جدول مشخصات فنی تیغه برش آسفالت لوکیا

مشخصات کلی
کشور سازندهچینی
برندلوکیا
مشخصات فنی
سایز تیغه کاتر۳۵ و 45 و 60 سانتی‌متری
حداکثر عمق برش تیغه ۳۵۱۰ الی ۱۲ سانتی‌متر
حداکثر عمق برش تیغه 451۵ الی ۱۷ سانتی‌متر
حداکثر عمق برش تیغه 6020 الی 22 سانتی متر
سایز سوراخ تیغه۲۵ میلی‌متر
 

سایزهای مختلف تیغه لوکیا

تیغه کاتر آسفالت بر لوکیا برای کار در کاترهای استاندارد برش سطوح آسفالتی و سنگی طراحی ‌شده است. این تیغه‌ها همگی آسفالت بر هستند. لذا قابلیت برش سطوح بتنی را ندارند. لوکیا تیغه‌های خود را در سایزهای استاندارد ۳۵ و ۴۵ میلی‌متری طراحی کرده ‌است. هر دو مدل سایزهای استاندارد هستند و سوراخ وسط تیغه دیسکی آنها ۲۵ میلی‌متر است. لذا هر دو مدل توانایی نصب شدن بر انواع کاترهای استاندارد را دارند.
تیغه برش آسفالت لوکیا
 

تیغه کاتر لوکیا سایز ۳۵

تیغه کاتر آسفالت بر لوکیا سایز ۳۵ کوچکترین سایز استاندارد است که مخصوص نصب شدن در کاترهای کوچک طراحی ‌شده است. این تیغه کاتر از آلیاژهای پرکربن با استفاده از ترکیبات کبالت طراحی ‌شده و از نوع تر کار است. همچنین دارای تیغه‌های عمود مناسب برش سریع سطوح آسفالتی و سنگی می‌باشد. حداکثر عمق برش این تیغه 10 الی ۱۲ سانتی‌متر است.خرید تیغه کاتر لوکیا سایز ۳۵ در سطح فعالیت‌های ساده از ترمیم آسفالت و یا برش عمیق برای حفر کانال نصب تأسیسات شهری انجام می‌شود. همچنین این تیغه مناسب برش سطح موزاییکی و سیمانی برای فعالیت‌های متداول ساختمانی نیز می‌باشد. 

تیغه کاتر لوکیا سایز ۴۵

تیغه کاتر لوکیا سایز ۴۵ در اندازه‌ی کاملاً کاربردی طراحی ‌شده است. این تیغه قدرت نفوذ مناسب ۱۵ الی ۱۷ سانتی‌متری را دارد. بنابراین کاملاً مناسب هر نوع برش سطوح در هر نوع عملیات ترمیم سطوح آسفالتی می‌باشد. از این تیغه می‌توانید برای برش عمیق سطوح نازک آسفالتی معابر شهری تا سطوح ضخیم آسفالتی از جاده‌های بین شهری استفاده کنید. خرید تیغه کاتر آسفالت بر ۴۵ سانت با حداکثر عمق برش ۱۷ سانتی‌متری در سطح فعالیت‌های شهری و اصلاح زیرساخت‌های درون ‌شهری کارایی دارد. همچنین از این تیغه می‌توانید در عملیات‌های اصلاح و یا تعمیر و نصب تأسیسات ساختمانی نیز استفاده کنید. 

تیغه کاتر لوکیا سایز ۶۰

لوکیا سایز ۶۰ بزرگترین محصول از این برند صاحب سبک چینی است که مخصوص برش عمیق سطوح بزرگ آسفالتی طراحی ‌شده است. حداکثر عمق برش این تیغه ۲۰ الی ۲۲ سانتی‌متر است که کاملاً مناسب عملیات برش زنی در ساختارهای بزرگ آسفالتی مانند برش آسفالت بیس و ساب بیس جاده‌های بین شهری می‌باشد. قیمت تیغه برش آسفالت ۶۰ سانت لوکیا بیشتر از دو سایز دیگر است. اما در عمل کارایی بسیار مناسبی در برش زنی عمیق سطوح آسفالتی و سنگی و یا موزاییک شده دارد.خرید تیغه کاتر آسفالت بر لوکیا ۶۰ سانتی‌متری در سطح فعالیت‌های بزرگ عمرانی خصوصاً عملیات راه‌سازی متداول است. البته برای کار با این تیغه‌های بزرگ ۶۰ سانتی‌متری نیاز به دستگاه کاترهای تخصصی داریم. 

قیمت تیغه برش آسفالت بر لوکیا

قیمت تیغه برش آسفالت بر لوکیا به نسبت رقبای هم‌تراز خود مقرون ‌به ‌صرفه است. در نظر داشته باشید که تیغه‌های لوکیا طبق استانداردهای بین‌المللی طراحی می‌شوند. این تیغه‌ها جان ‌سخت هستند و به‌ سادگی نمی‌شکنند. طول عمر مفید انواع صفحه برش آسفالت لوکیا بسیار زیاد است. لذا با یکی از بهترین و کارآمدترین تیغه‌ها کار می‌کنیم. قیمت تیغه برش آسفالت بر لوکیا در تمامی سایزها به نسبت کارایی و کیفیت ساخت آنها مقرون ‌به ‌صرفه است. خرید تیغه آسفالت بر لوکیا در عموم عملیات های برش آسفالت معابر شهری تا سطح جاده های بین شهری و حتی مصارف ساختمانی متداول است.
تیغه برش آسفالت لوکیا
 
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5