خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

راهنمای خرید سمپاش شارژی

فهرست مطالب

سمپاش شارژی همان‌گونه که از نامش پیداست ، با باطری کار می کند اگر باطری را چند ساعت شارژ کنید، می توانید بدون نیاز به وصل کردن به برق با ان کار کنید. سمپاش های شارژی یکی از پر کاربردترین سمپاش هاست که در صنعت کشاورزی و باغداری مورد استفاده قرار می گیرد. این سمپاش های شارژی راهی سریع جهت دفع آفات و علف های هرز می‌باشد.از این سمپاش ها  علاوه بر اسپری کردن سموم،  برای ضد عفونی کردن محیط ها به وسیله ی محلول ضد عفونی کننده نیز می‌توان استفاده کرد. بدین منظور، امروزه انواع دستگاه های سمپاش شارژی در مدل‌های وابعاد مختلف تولید شده اند.

انواع سمپاش های شارژی

سمپاش دستی: این دستگاه ها سیستم پر قدرتی ندارند، معمولاً برای محیط های  مثل باغچه ها وگل خانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. نسبت به سمپاش های دیگر قیمت مناسب تری دارند و فضای کمتری اشغال می‌کنند.سمپاش موتوری: همانطور که از اسمش پیداست مجهز به یک موتور مخصوص است. ازاین نوع دستگاه برای سهولت کار وانجام عملیات سم پاشی در باغات و اراضی کشاورزی  استفاده می کنند. قدرت این سمپاش به طور شگفت انگیزی بیشتر از سمپاش های دیگر است. ساختار  آن ها کاملا ارگانیک بوده  و به سادگی قابل حمل و نقل می‌باشند.سمپاش شارژی: سمپاش شارژی که دارای یک موتور می باشند، به وسیله انرژی برق شارژ می‌شوند، توان و ظرفیت کاری  به خصوصی دارند. این  مدل سمپاش ها قابلیت  سم پاشی انواع  اراضی کشاورزی و باغداری  را دارند و همچنین برای گند زدایی ومیکروب زدایی محیط های بسته نیز استفاده می‌شوند.

دستگاه سمپاش یک ابزار مهم در کشاورزی است.

یک اصل مهم و بسیار کاربردی در کشاورزی و باغبانی  سم پاشی بر روی محصولات است. از آنجا که می توانید محصولات خود را اسپری کنید ، آنها را از سموم و آفات گیاهی حذف کرده و به رشد و باروری محصولات خود کمک می کنید. بنابراین اگر می خواهید، میزان بهره وری بالایی از محصولات خود داشته باشید، بهتر است به سم پاشی درختان و به طور کلی محصولات خود در زمین های زراعی بیشتر اهمیت بدهید، علاوه بر سمپاش پشتی موتوری ، می توانید از بهترین سمپاش قابل شارژ و انواع مختلف آن نیز بهره مند شوید. در هر صورت، داشتن سمپاش های با کیفیت می تواند به شما کمک زیادی کند. تفاوت بین سمپاش شارژی و سمپاش پشت موتوری  چیست و کاربرد آنها چیست؟

راهنمای خرید سمپاش شارژی

سمپاش موتوری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

امروزه انواع  مختلفی از سمپاش های کشاورزی تولید و روانه بازار شده اند،  که هر کشاورز می تواند،با توجه به مساحت زمین و یا باغ خود سمپاش مورد نظر را خریداری کرده و از آنها برای نابود کردن آفت کش ها در زمین های کشاورزی خود استفاده کند. بکی از بهترین سمپاش های موتوری سمپاش قدرت موتور است که اگرچه مشابه سمپاش دستی است. اما از نظر سرعت در روند کار و همچنین کیفیت و کارایی ، قابل مقایسه با نمونه دستی نیست. بنابراین می توانید با استفاده از این دستگاه  کارآمد، ،  حجم زیادی از زمین های کشاورزی خود را در برابر هرگونه سموم و آفات مضر محافظت کنید.

اگر زمین های کشاورزی وسیعی دارید و فکر می کنید نمی توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بالاترین بهره وری محصول را داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است، . که یک دستگاه سمپاش موتوری را خریداری کنید تا روزانه تقریباً 2 تا 3 هکتار از زمین های کشاورزی خود را از وجود سموم حفظ کنید.

سمپاش برقی

همانطور که از نامش پیداست  یکی از سمپاش های است، که با انرژی برق کار می کند، این نوع سمپاش بیشتر در باغبانی استفاده می شود.این دستگاه سمپاش توان و قدرت بالایی دارد، و می تواند به طور یکنواخت حجم وسیعی از مزارع و زمین های کشاورزی را سمپاشی کند.

سمپاش قابل شارژ چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که بیان شد ؛ سمپاش های زیادی وجود دارد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. به این ترتیب ،سمپاش موتوری  در باغبانی بیشتر کاربرد دارد،انواع دیگر سمپاش ها به عنوان سمپاش های شارژی شناخته می شوند.سم پاشی شارژی یکی از سم پاشی هایی است که به دلیل وجود انواع سموم و آفات در زمینه سم پاشی سموم دفع آفات و کنترل آفات اراضی کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به این واقعیت که سمپاش های دستی قادر به سمپاشی باغ های بزرگ نیستند یا فرایند سمپاشی بسیار کند و زمان بر است. سمپاش قابل شارژ با باتری کار می کند و می توان به طور متناوب با همان باتری تا 8 ساعت متوالی از آن استفاده کرد و در صورت تمام شدن شارژ باتری ، باید دوباره شارژ شود.

راهنمای خرید سمپاش شارژی

روند رو به رشد صنعت چمن و باغ، استفاده از تجهیزات چمن زن برقی است. اما ماشین های چمن زنی تنها بخشی از تجهیزات چمن  زنی نیستند که در حال تبدیل شدن به  دستگاه های چمن زن برقی هستند. سمپاش ها که برای هر چیزی از کودها تا کنترل علف های هرز استفاده می شوند ، اکنون با باطری کار می کنند.

دلایل لازم برای استفاده از سمپاش های شارژی

بهبود بهره وری

سمپاش های برقی توان و قدرت بالایی دارند و می توانند بهره وری را افزایش دهند. سمپاش های شارژی به اندازه سمپاش های سنتی پمپ قابل حمل و کارآمد هستند. سمپاش های برقی به دلیل کارآیی خود می توانند به افزایش بهره وری کمک کنند عدم وجود پمپاژ تحت فشار به کارمندان اجازه می دهد تا کار خود را سریعتر انجام دهند و به شرکت های محوطه سازی فرصت می دهد تا فرصت های بیشتری را به دلیل افزایش بهره وری به دست آورند.

ساکت

ممکن است مردم تصور کنند که سمپاش های باتری صدا ایجاد می کنند. این درست نیست سمپاش های برقی بی صدا هستند که برای سمپاشی در مناطق مسکونی ایده آل هستند.

سازگار با محیط زیست

به طور معمول  سمپاش های برقی برای کارکردن از باتری لیتیوم یونی استفاده می کنند. استفاده از باتری ضایعات یا آلودگی کمتری تولید می کند.

راهنمای خرید سمپاش شارژی

پیشرفت فنی تحقیق در مورد عوامل موثر بر قیمت سمپاش

فناوری های مختلف مانند سمپاش های مجهز به سیستم های پیشرفته فرصت های مهم و جذابی را برای رشد بازار سمپاش های کشاورزی فراهم می کند. پهپادها از جدیدترین فناوری‌ها در حسگرهای کوچک مختلف مانند شتاب‌سنج، ماژول‌های GPS، پردازنده‌های قدرتمند و رادیوهای دیجیتال برای ارائه اطلاعات به کشاورزان استفاده می‌کنند. استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به کشاورزان کمک می کند تا آفات و بیماری ها را پیدا کنند و علف های هرز میانی را شناسایی کنند.

فناوری های موقعیت یابی مانند ترکیب GPS (سیستم موقعیت یاب جهانی) و GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی) نقشه برداری و نقشه برداری عملکرد را بسیار آسان می کند و به کشاورزان کمک می کند تا گرد و غبار را حتی در شرایط آب و هوایی شدید مانند باران، مه و گرد و غبار حذف کنند.

به منظور پاسخگویی به تقاضای فنی روزافزون، برخی از شرکت ها همچنان به ارتقای فناوری خود و بررسی عوامل موثر بر قیمت سمپاش ها ادامه می دهند.با توجه به اجرای دستورالعمل جدید استفاده پایدار از سموم، پیش بینی می شود ارزش بازار محصولات و سم پاشی هوایی افزایش یابد. تقاضا برای ظرفیت تولید به طور مستقیم با افزایش محصولات کشاورزی افزایش می یابد. مزرعه به دنبال اسپری با حجم بالاتر است زیرا به صرفه جویی در زمان برای پر کردن مخزن آب کمک می کند.

بسیاری از کشورها وام گرفتن از بانک ها برای خرید تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی را برای کشاورزان آسان کرده اند. با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی، تامین کنندگان سمپاش های اتوماتیک و سمپاش های باتری را برای تسهیل کار کشاورزان معرفی می کنند که می تواند کار آنها را بهبود بخشد و در زمان و هزینه آنها صرفه جویی زیادی کند.

مزایای سمپاش شارژی

راه اندازی بدون سیم

با استفاده از یک سمپاش باتری لیتیوم یونی، از گیر افتادن سیم های 12 ولت که روی یک سمپاش استاندارد کشیده و می شکنند خودداری کنید.بدون سیم اضافی زمان خرابی را کاهش می دهد و در قطعات جایگزین در هزینه شما صرفه جویی می شود.

نیازی به باتری های خارجی نیست

سمپاش های باتری لیتیوم یونی برای تغذیه و اسپری نیازی به باتری خارجی ندارند. با دور زدن یک باتری خارجی سنگین که همیشه باید در استفاده بعدی شارژ شود ، خداحافظی کنید.

راحتی در استفاده

یکی از مهمترین مزایای سمپاش های لیتیوم یونی این است که می توانید از پمپاژ دستی جلوگیری کنید. در حین حفظ عملکرد بالا در طول برنامه سمپاشی خود از خستگی کاربر جلوگیری کنید. با سمپاش های سری لیتیم یون با یک بار شارژ حداکثر 30 گالن اسپری کنید.

راهنمای خرید سمپاش شارژی

راهنمای خرید سمپاش شارژی

وقتی قرار است سطح  از اراضی کشاورزی  را سم پاشی کنیم قطعا لازم است تا از یک دستگاه سمپاش قدرتمند با توانایی حمل مقدار زیادی از سموم استفاده کنیم. به همان اندازه که در سطح فعالیت های کشاورزی و باغداری با انواع  سمپاش مواجه هستید، لازم است تا سمپاش شارژی را با توجه به نیاز های فعالیت کشاورزی خود انتخاب کنید. اگر نتوانید تعادل بین دستگاه سمپاش با مقدار فعالیت های محیط خود بر قرار سازی سازید، در زمان سمپاشی دچار مشکل می شوید.

در راهنمای خرید سمپاش شارژی بایستی  از دستور العمل های کارکرد با آنها به خوبی آ گاه باشید تا با یک نگرش حرفه‌ای  انتخابی ایده آل داشته باشید. امروزه  ملاک انتخاب بهترین سمپاش های شارژی، قیمت مناسب، کیفیت خوب  این دستگاه ها می باشد.

بررسی عوامل موثر بر قیمت سمپاش ها

سیستم‌های اتوماسیون کشاورزی، مانند سمپاش‌ها، می‌توانند عملیات‌هایی مانند اختلاط و بارگیری را در عرض پنج دقیقه تکمیل کنند. همچنین می تواند فشار روی اپراتورها را کاهش دهد و به آنها اجازه می دهد هنگام استفاده از سمپاش عملکرد بهتری داشته باشند. اندازه گیری دقیق و خودکار این سیستم ها می تواند در وقت افراد صرفه جویی کند.

با توجه به اینکه تولید محصولات کشاورزی همچنان با چالش‌های پویا و غیرقابل پیش‌بینی مواجه است، حفاظت از آفات و بیماری‌ها و تغذیه محصول نشان‌دهنده جنبه‌های بسیار ظریف مدیریت مزرعه است؛ بنابراین، کشاورزان اغلب برای یافتن راهی مقرون‌به‌صرفه برای مدیریت این دو جنبه مهم تحت فشار هستند.

در حال حاضر توسعه صنعت کشاورزی مزرعه منجر به استفاده از طیف وسیعی از سمپاشی های کشاورزی شده است که می تواند کودهای خوبی برای گیاهان فراهم کند و آنها را از آفات گیاهی محافظت کند. بنابراین کارایی بالایی برای کشاورزان ایجاد می کند.

سخن پایانی

امروزه برای صرفه جویی در مصرف سموم و سرعت بخشیدن به عملیات کشاورزی، مصرف کنندگان  گرایش به خرید سمپاش های شارژی دارند.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر