خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

فروش سمپاش فوگر حرارتی pulsFOG چیست؟

فهرست مطالب

لازم است در ابتدا یاد آور شویم بهترین روش جهت دفع آفات گلخانه و بیماری های گوناگون گیاهی روش مه سازی به وسیله دستگاه فوگر می باشد که هر نوع سم محلول یا پودری را می توان استفاده کرد و در مدت زمان کمی همه ی  فضای گلخانه را تحت پوشش محلول سمپاشی قرار داد تا عملیات دفع آفت گلخانه به خوبی صورت گیرد.

سمپاش های کشاورزی، سیستم های اسپری کاملی می باشند که برای ایجاد فشار جهت هدایت مایع اسپری از مخزن به سمت نازل های سمپاش به محصول یا خاک طراحی گردیده اند. سمپاش ها از طیف وسیعی از مشخصات می باشند که بر توانایی عملکرد و مناسب بودن آن ها برای موارد کاری خاص تأثیر می گذارد. شناخت مدل های مختلف سمپاش و ویژگی های آن ها می تواند به شما در انتخاب بهترین سمپاش برای کار کمک کند.

به طور کلی انواع سمپاش ها شامل مواردی چون ، کوله پشتی، نقطه ای، ATV، UTV، بکسل پشتی، تخت کامیون، اتصال 3 نقطه ای، بوم، بدون بوم و مه می باشند که  می ‌توانند در مقادیر نازل، حداکثر فشار PSI و نرخ جریان GPM، نوع پمپ سمپاش، محدوده حجم گالن مخزن، حداکثر پوشش اسپری پتانسیل، مانورپذیری کلی سیستم، و دسترسی کل شیلنگ و نازل متفاوت باشند. سمپاش ها اغلب برای مدیریت آب، حشره کش ها، آفت کش ها، علف کش ها و کود کاربرد دارند.

سمپاش‌ها به‌عنوان سیستم‌های پاشش کامل با پمپ و اجزای لوله‌کشی طراحی شده‌اند تا سیال اسپری را از مخزن تحت فشار قرار داده و هدایت کنند و جریان فشار ثابتی را که برای کاربرد هدف بهینه شده است به نازل(های) اسپری تحویل دهند. برای دستیابی به این هدف، اغلب از این اجزای سمپاش استفاده می شود: تنظیم کننده های فشار، سوپاپ ها، صافی های درون خطی، تفنگ های دستی، شیلنگ ها و قرقره ها، و بازوهای بوم تاشو.

مشخصات سمپاش کشاورزی

هنگامی که یک سمپاش مخصوص کار را برای حداکثر عملکرد سمپاشی انتخاب می کنید، دانستن الزامات آن ضروری می باشد. 9 متغیر در کاربردهای سمپاشی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • اندازه ناحیه اسپری
  • اسپری هدف و مایع اسپری
  • محل و زمین اسپری
  • نرخ GPM سیال سمپاش
  • فشار مایع پاشش PSI
  • کل حجم مایع پروژه اسپری
  • ظرفیت گالن مخزن سمپاش
  • فرکانس استفاده از اسپری
  • مدت زمان استفاده از اسپری

فروش سمپاش فوگر حرارتی pulsFOG چیست؟

کاربردهای سمپاش کشاورزی

سمپاش ها به شدت در عملیات کشاورزی برای محصولات زراعی، زمین و دام کاربرد دارند. سایر صنایعی که سمپاش‌ ها اغلب در آن ها استفاده می‌ شوند عبارتند از: کاربردهای تجاری مواد شیمیایی نگهداری (مانند خطوط املاک، تعمیر و نگهداری منظر)، نگهداری از زمین (مصرف‌کننده، تجاری، دولتی/دولتی)، و بخش‌های مهدکودک و باغ پرورش گیاه.

سمپاش فوگر Pulsfog

این سمپاش تولید کشور المان است و عملکرد آن به این صورت می باشد که محلول مایع درون مخزن به قطرات بسیار ریز تبدیل شده و این ذرات بسیار کوچک بعد از عبور از لوله خرووجی به شکل توده ای از ذرات به شکل مه مصنوعی به نظر می رسند .در حقیقت این روش حداقل مقدار محلول سم برای عملیات سم پاشی و ضد عفونی در اماکن و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه فوگر pulsFOG دارای مدل های گوناگونی از جمله مدل BIO،STDO وSP می باشد .فوگرهای آلمانی دارای جنسی بسیار خوب وبا کیفیت بوده به شکلی که فوگرهای آلمانی قدیمی که چندین سال پیش وارد ایران شده اندوهمچنان مورد استفاده و در حال بهره برداری هستند.فوگر PulsFOG نازل هاي گوناگوني دارد كه با تغيير و تعويض آن ها مي توان اندازه قطرات مه را به دلخواه تغيير داده و سرعت جريان محلول را نيز تغيير داد .

مزایای فوگر حرارتی

از مزاياي دستگاه سمپاش فوگر حرارتي ،برخورداری از سيستم قطع اتوماتيك مي باشد كه در مواقع مورد لزوم ،سيستم دستگاه را خيلي به سرعت خاموش مي نماید.خصوصيت ديگر دستگاه فوگر آلماني قابليت شعله افكني آن مي باشد و فقط فوگر حرارتي است كه از اين ويژگي برخوردار می باشد.

عمليات شعله افكني با نصب قطعه شعله افكن خاص و نازل قابل تنظيمي كه خود شركت آلماني آن را طراحي كرده ،اجرا مي شود. همين طور دستگاه هاي فوگر PulsFOG آلماني از گارانتي محصول برخوردار می باشند برای استفاده ساده تر کاربران ،سمپاش فوگر PulsFOG را همراه سي دي و دفترچه راهنماي به زبان فارسي براي مشتريان ارائه مي نمایند تا كاربر دستگاه بتواند روش صحيح استفاده از دستگاه را از آن ها بياموزد .همين طور لوازم جانبي و مورد نياز كاربر و نيز قطعات يدكي فوگر در اختيار كاربران قرار داده مي شود.

فروش سمپاش فوگر حرارتی pulsFOG چیست؟

اسپری های ATV

بالاترین قدرت مانور در بین تمام مدل های سمپاش برای دسترسی به زمین های ناهموار. سمپاش‌های ATV، سمپاش‌های حمل و نقل کامل سیستم هستند که اغلب برای دارندگان دارایی با اهداف اسپری دور یا طولانی در جایی که به آسانی قابل دسترسی یا عملی به وسیله‌های دیگر نیستند، استفاده می‌شوند. معمولاً برای استفاده از مواد شیمیایی مایع اسپری برای نگهداری محیط، مرتفع و دام استفاده می شود.سمپاش های ATV دارای پمپ های دیافراگمی 12 ولتی هستند و دارای ظرفیت مخزن 22 تا 25 گالن، سرعت جریان نازل 2.0 GPM، شیلنگ هایی تا 15 فوت و حداکثر فشار تا 60 psi هستند.

اسپری UTV

تحرک بالا، سیستم های پاشش کامل با مخازن با ظرفیت بالا و پتانسیل برای تحویل فشار بالا طراحی شده برای نصب UTV برای دسترسی به سمپاش از طریق توانایی های خودروهای کاربردی در خارج از جاده. اغلب در عملیات تجاری، کشاورزی و مسکونی برای فعالیت‌های گسترده زمین‌داری استفاده می‌شود، به دلیل قابلیت‌های بوم و قابلیت اتصال سمپاش بدون بوم و افزایش ظرفیت مخزن. طراحی شده برای سازگاری و استفاده در آبیاری آب و رشد گیاه، مواد شیمیایی نگهداری آفات.

کاربرد های مه پاش حرارتی

 

همانطور که می دانید  مه پاش های حرارتی در عملیات سم پاشی بسیار پر کاربرد می باشد و به عنوان  یکی از ابزار های مهم در این زمینه بهره برداری می گردد. علاوه بر این، سم پاشی گلخانه ها نیز به کمک مه پاش های حرارتی صورت می گیرد. در کنار سم پاشی، ایجاد رطوبت در گلخانه نیز یکی دیگر از کارهایی ضروریست که می توان توسط مه پاش های حرارتی آن را به خوبی انجام داد. ‌به این ترتیب هم از سرما زدگی سریع درختان جلوگیری به عمل آمده و هم از محصولات کشاورزی محافظت خواهد شد.

فروش سمپاش فوگر حرارتی pulsFOG چیست؟

استفاده از مه پاش حرارتی در سرد خانه ها و سیلو ها و انبار ها جهت جلوگیری از هجوم قارچ ها، حشره ها و حیوانات موذی در طول زمان ذخیره سازی بسیار حائز اهمیت می باشد. به طور کلی ضد عفونی محلول های شهری برای از بین بردن موش ها و سایر حیوانات و حشرات نیز از دیگر کارکرد های این دستگاه می باشد.در نهایت برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت فارم صنعت مراجعه نمایید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر