خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

قیمت سمپاش فرغونی برقی چیست؟

فهرست مطالب

سمپاش فرغونی یکی از انواع متداول سمپاش می باشد که جهت سمپاشی و محلول پاشی باغات مورد استفاده قرار می گیرد. سمپاش فرغونی دارای انواع مختلفی می باشد که سمپاش فرغونی برقی، یکی از آنها است.شما می توانید از سمپاش فرغونی برقی در زمین های کشاورزی خود استفاده کرده و از این طریق، حشرات و آفات مختلف را دور کنید. در این مقاله به سمپاش فرغونی و میزان قیمت نوع برقی آن خواهیم پرداخت. پس توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا پایان همراه ما باشید.

سمپاش فرغونی چیست؟

علت نامگداری سمپاش فرغونی، به این دلیل است که حالت و شکلی مشابه با فرغون دارد. با کاربرد این دستگاه، میتوانید در مدت زمان کمی؛ حجم زیادی از زمین های خود را سمپاشی کنید و درنتیجه آنها را از گزند و آسیب انواع حشرات، قارچ ها و آفات مختلف مصون دارید.

سمپاش فرغونی برقی، دربردارنده مزایای بسیاری است. زیرا سمپاش های دستی قادر به برطرف کردن نیازهای شما در زمین های بزرگ و وسیع نمی باشند‌‌. به همین دلیل با استفاده از سمپاش فرغونی، میتوانید حجم زیادی از زمین های کشاورزی خود را در زمان کوتاهی سمپاشی کنید.

نحوه سمپاشی هم بدین صورت است که شما می توانید به صورت یکنواخت، تمامی زمین خود را سمپاشی نموده و آفات و حشرات مختلف را از آن دور کنید.پس به صورت کلی، کاربرد سمپاش فرغونی برقی در کشاورزی و باغبانی، بسیار مهم می باشد.

انواع سمپاش فرغونی:

امروزه سمپاش های بسیاری در انواع و اقسام مختلفی وجود دارند که شما می توانید بر اساس نیاز و بودجه خود، اقدام به خرید هر یک از آنها نمایید. سمپاش فرغونی با توجه به موتور به کار رفته در آن به سه نوع سمپاش فرغونی دیزلی، بنزینی و برقی تقسیم بندی می شود.

سمپاش فرغونی برقی چیست؟

سمپاش فرغونی برقی، نیروی خود برای شروع به کار و استفاده از آن در زمین های کشاورزی و باغات را از برق می گیرد. پس از این نوع سمپاش، باید در مکان هایی استفاده کرد که دسترسی به برق باشد.از این رو، سمپاش فرغونی برقی دارای شیلنگ ۵۰ متری می باشد تا بتوانید تمامی زمین خود را سمپاشی کنید.

قیمت سمپاش فرغونی برقی چیست؟

نحوه کارکرد با سمپاش فرغونی برقی:

همانطور که بیان کردیم، سمپاش فرغونی برقی با استفاده از نیروی برق کار می کند. بدین شکل که سمپاش های فرغونی ۱۰۰ و ۲۰۰ لیتری با الکتروموتور کار می کنند که باید در مناطقی از آنها استفاده نمود که نیروی برق در دسترس باشد.سمپاش فرغونی برقی ۱۰۰ لیتری با الکتروموتور ۳ اسب بخار، پمپ سمپاش اصلی و شیلنگ ۵۰ متری، از بهترین گزینه ها در جهت استفاده از سمپاش فرغونی برقی است که با استفاده از آن، می توانید خیال خود را از انواع آفات و گزند به گیاهان و محصولات خود آسوده نمایید.

انواع سمپاش فرغونی برقی:

سمپاش فرغونی برقی دارای انواع و اقسام مختلفی است که هر یک، در زمین های کشاورزی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله انواع سمپاش فرغونی برقی، شامل موارد ذیل می باشد:

●سمپاش فرغونی برقی ۱۰۰ لیتری با موتور ۳ اسب تکفاز چینی●سمپاش فرغونی برقی ۱۰۰ لیتری با موتور ۳ اسب تکفاز موتوژن●سمپاش ۱۰۰ لیتری با موتور ۳ اسب سه فازو…

بدین ترتیب، مدل های مختلف سمپاش فرغونی برقی با توان های مختلف و در برندهای متفاوتی تولید می شوند. همچنین دارای انواع مدل های تکفاز و سه فاز نیز می باشند. هر یک از این مدل ها، قیمت های مختلفی دارند. پس لازم است پیش از خرید سمپاش فرغونی، به این نکات توجه کنید و نمونه ای متناسب با بودجه و نیاز خود، خریداری نمایید.زیرا هر یک از انواع مدل های تکفاز و سه فاز، مصارف خاص خود را داشته و بایستی از هر کدام از آنها، در مصارف مختص به خودشان استفاده کرد.

قیمت سمپاش فرغونی برقی چیست؟

نمیتوان قیمت دقیقی برای سمپاش فرغونی برقی بیان نمود. زیرا سمپاش فرغونی دارای مدل های متنوعی بوده که هر یک برندهای متفاوتی دارند. درنتیجه کیفیت و کارایی هر یک از آنها نیز با هم متفاوت می باشد.پس تمامی این پارامترها در تعیین قیمت سمپاش فرغونی برقی، موثر است. اگر قصد خرید سمپاش فرغونی برقی را دارید، به موارد مذکور در بالا توجه کنید تا خریدی باکیفیت و خوب را تجربه نمایید.

قیمت سمپاش فرغونی برقی چیست؟

در زمان خرید و انتخاب سمپاش فرغونی، باید چه نکاتی را مد نظر قرار داد؟

در زمان خرید سمپاش فرغونی برقی، به یک سری از نکات توجه کنید تا بهترین سمپاش را برای خود خریداری کرده و از آن به خوبی در زمین های کشاورزی خود، بهره ببرید.

●وسعت و گستردگی زمینی که باید سمپاشی شود.●چگونگی انجام سمپاشی●روش های بهینه و مقرون به صرفه سمپاشی●سمپاشی تمامی نقاط زمین زراعی در مدت زمان کوتاه

هر یک از این موارد را باید در زمان انتخاب سمپاش فرغونی، مورد توجه قرار داد. زیرا خریداری سمپاش با قدرت و برند خوب، این توانایی را دارد که تمامی نقاط زمین کشاورزی شما را در بازه زمانی کوتاهی، سمپاشی کند.همچنین در صورتی که زمین زراعی کوچکی دارید، متناسب با زمین خود اقدام به خرید سمپاش فرغونی نمایید. این کار علاوه بر صرفه اقتصادی، به شما این امکان را می دهد تا تمامی محصولات و گیاهان خود را از سم، آفت و آسیب های احتمالی دور کنید.

نتیجه گیری

همانطور که بیان کردیم، استفاده از سمپاش فرغونی از ضروریات می باشد و با استفاده از آن میتوان اقدام به سمپاشی زمین های کشاورزی نمود. بنابراین ضروت وجود سمپاش فرغونی برقی یا سمپاش های دیگر، به زمین های زراعی، بودجه و نیاز شما بستگی دارد.

قیمت سمپاش فرغونی برقی چیست؟

پس در صورتیکه می خواهید بدون هیچ آسیبی، بهترین محصولات را داشته باشید؛ بهتر است سمپاش فرغونی برقی استاندارد برای خود تهیه کنید. در نتیجه، خیال خود را از بابت داشتن محصولات پربار و با کیفیت آسوده کرده و برای همیشه از شر آفت ها و سایر عوامل مزاحم رها می شوید.در این مقاله سعی کردیم به مطالب مفید و مهمی در زمینه سمپاش فرغونی برقی بپردازیم. امیدواریم که شما همراهان گرامی با مطالعه این مقاله بتوانید به پاسخ پرسش های خود دست یافته و خریدی خوب را تجربه کنید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر