خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

مهمترین موارد هنگام خرید دستگاه میلگرد بر کدامند؟

فهرست مطالب

چگونه میلگرد بر هیدرولیک مناسب را انتخاب کنیم؟

انواع میلگرد بر هیدرولیک متنوع هستند. همگی آنها قابلیت برش میلگردها را دارند. اما همگی آنها مناسب کارهای تخصصی شما نیستند. قطعاً برای بهره‌وری بهتر در محیط کار خود به دستگاه خم و برش میلگرد مناسب نیاز دارید. اما راهکار شما برای پیدا کردن میلگرد بر هیدرولیک مناسب چیست؟ به منظور انتخاب دستگاه میلگرد بر از دستورالعمل زیر استفاده نمایید. 

مهمترین عوامل که هنگام خرید و انتخاب دستگاه میلگرد بر باید به آن توجه داشته باشید:

  • نوع برق محیط کار:
نوع برق محیط کار را بررسی کنید. اگر فقط به برق تک‌فاز دسترسی دارید، بهتر است قید کار با مدل‌های میلگرد بر سه فاز را بزنید. اما اگر در محیط صنعتی و امکان کار با برق سه فاز هستید، خرید و کار با میلگرد بر هیدرولیک سه فاز انتخاب هوشمندانه‌تری است.
  • کیفیت تیغه های میلگرد بر هیدرولیک
در هنگام خرید میلگرد بر هیدرولیک از کیفیت تیغه‌های آن اطمینان حاصل کنید. تیغه‌های نامرغوب به سرعت خراب و یا کند می‌شوند و باعث فشار زیادی به موتور و سیستم هیدرولیک دستگاه خواهند شد.
  • توجه به قسمت هیدرولیک قیچی برش میلگرد
مدل، برند و ظرفیت کار تمامی بخش‌های هیدرولیک دستگاه را چک کنید. مطمئن شوید که در طراحی دستگاه مورد نظر از قطعات هیدرولیک مرغوب محصول برندهای اصلی بازار استفاده ‌شده است.
نمایش قسمت هیدرولیک دستگاه میلگردبر
 
  • اطلاع از سایز میلگردهای مورد استفاده در پروژه
از حداکثر سایز میلگردهای پروژه اطلاع داشته باشید و میلگرد بر هیدرولیک را یک سایز بزرگتر انتخاب کنید. به ‌این ‌ترتیب حتی در سخت‌ترین شرایط کار پروژه دستگاه شما عملکردی مفید و بدون فشار دارد.
  • ابعاد دستگاه میلگرد هیدرولیک:
به ابعاد دستگاه توجه کنید. اگر شرایط جابه‌جایی ساده برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است دستگاهی تهیه کنید که شرایط حمل ‌و نقل ساده‌ای داشته باشد و به راحتی بتوان آن ها را جابجا نمود.
حمل دستگاه میلگردبر در قسمت صندوق عقب اتومبیل شخصی
 
  • توجه به چرخ های دستگاه جهت جابجایی
اگر جابجایی در محیط کارگاه برای شما مهم است، حتماً نوع چرخ‌ها و طراحی آنها را بررسی کنید. عموم مدل‌های سطح بازار از نوع میلگرد بر های هیدرولیک چرخ صنعتی یا چرخ پیکانی هستند.
دستگاه میلگردبر هیدرولیک به همراه چرخ برای حرکت آسان تر در کارگاه
 
  • خرید میلگرد بر هیدرولیک دست دوم به صلاح نیست
در نظر داشته باشید که دستگاه میلگرد بر هیدرولیک برای سخت‌ترین کارها طراحی‌ شده است و در حین کار با فرسایش و استهلاک بالایی مواجه است. بنابراین توصیه می‌کنیم که هرگز دستگاه خم و برش میلگرد دست دوم خریداری نکنید.
  • قیمت دستگاه میلگرد و ارزیابی آن
یکی از پارامترهای مهمی که در هنگام خرید دستگاه میلگرد بر باید به آن توجه نمود، قیمت فروش دستگاه خم و برش میلگرد است. مطمعنا قیمت به عنوان یکی از مهمترین پارامترها بوده که نظر هر مشتری به آن می گردد. در این قسمت قصد داریم پارامترهای مهمی که بر قیمت دستگاه میلگرد بر تاثیر می گذارد را برای شما بیان کنیم. 

مهمترین پارامترهای تاثیرگذار جهت تعیین قیمت میلگرد بر:

  • ظرفیت برش زنی دستگاه:
اصلی‌ترین فاکتور تعیین لیست قیمت میلگرد بر قدرت برش زنی آن است. هر اندازه ظرفیت برش زنی دستگاه بالاتر باشد، قاعدتاً قیمت آن نیز بالاتر است. مثلاً قیمت میلگرد بر هیدرولیک قطر ۳۲ از مدل‌های ۲۵ میلی‌متری بالاتر است.
  • نوع موتور و برند آن:
الکتروموتور بدون تردید مهمترین بخش فنی این دستگاه است. گران‌ترین بخش نیز می‌باشد. قیمت انواع موتور تک فاز و ۳ فاز محصول برندهای متنوع بازار کاملاً متفاوت است. موتورهای تک‌فاز و سه‌فاز از برندهای داخلی مناسب طراحی این دستگاه هستند و در کاهش قیمت میلگرد بر هیدرولیک تأثیرگذارند.
دستگاه میلگرد بر در کارگاه ساختمانی
 
  • طراحی شاسی:
نوع شاسی و حجم متریال کار شده برای طراحی آن نیز در قیمت میلگرد بر هیدرولیک تأثیرگذار است. میلگرد بر هیدرولیک چرخ پیکانی گران‌تر و جان سخت‌تر از میلگرد بر هیدرولیک چرخ صنعتی می‌باشد.
شاسی دستگاه میلگرد بر
 
  • نوع قطعات کار شده در سیستم هیدرولیکی:
از نوع و برند سازه پمپ دنده‌ای دستگاه تا طراحی پیستون و حتی نوع شیلنگ‌های اتصال دستگاه در قیمت میلگرد بر هیدرولیک تأثیرگذار هستند. 

توصیه‌هایی مهم برای خرید قیچی خم و برش میلگرد

اگر به هر دلیلی نیاز به حضور و انتخاب دستگاه میلگرد بر هیدرولیک داریم، توصیه می‌کنیم که حتماً این ماشین قدرتمند را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. لازم است تا میان قدرت و ظرفیت دستگاه و حداکثر قطر میلگردهای کار شده در پروژه هماهنگی وجود داشته باشد. میلگرد بر هیدرولیک باید بتواند به ‌راحتی قطورترین میلگرد کار شده در دستگاه را برش بزند.گاهاً دیده شده ‌است که از میلگرد برها انتظاراتی فراتر از ظرفیت آنها دارند. مثلاً از آنها برای برش میلگردهای کاملاً قطور استفاده می‌کنند. این عمل باعث ایجاد فشار هیدرولیک بسیار زیادی فراتر از ظرفیت کار دستگاه خواهد شد که قطعاً باعث استهلاک زودهنگام موتور می‌شود. همچنین هرگز نباید چند میلگرد را به شکل هم‌زمان در این دستگاه برش بزنید. برای خرید و یا اطلاع از لیست قیمت میلگرد بر می‌توانید از خدمات تخصصی سایت فارم صنعت استفاده کنید. فارم صنعت مجری تخصصی تأمین قطعات فنی و فروش میلگرد بر در سطح کشور است که این ماشین را با بهترین قیمت و بالاترین خدمات فروش و عرضه در سراسر کشور تأمین می‌نماید.  

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر