خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

کاربرد آبپاش هانتر چیست؟

فهرست مطالب

می توان گفت که آبپاش هانتر در سال های اخیر ابزاری بسیار محبوب است و در بسیاری از زمین های کشاورزی قابل مشاهده است. از این دستگاه چند منظوره برای آبیاری چمن ها ، باغ ها ، باغات ، فضاهای سبز و باغ های خصوصی استفاده می شود ، این دستگاه با کیفیت بالا است که می تواند کمان های اسپری را مخفی و تنظیم کند!

آبپاش هانتر چیست و چه کاربردی دارد؟

آبیاری زمین های کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای اینکه بتوانیم مسئول جمعیت عظیم کشورمان باشیم و بتوانیم محصولات خود را به خارج از کشور صادر کنیم ، لازم است زمین های کشاورزی را آبیاری کرده و بتوانیم آب را تأمین کنیم.اما یک نکته بسیار مهم وجود دارد ، یعنی بیشترین مصرف آب کشور ما مربوط به کشاورزی است ، اگر زمین های کشاورزی بیش از گذشته آبیاری شوند ، در این صورت با مشکل کمبود آب مواجه خواهیم شد. این یک سوال بسیار اساسی است در این راستا سیستم های آبیاری جدیدی ایجاد شده است که معمولاً می تواند در مصرف آب صرفه جویی کرده و زمین را به بهترین شکل آبیاری کند.شایان ذکر است که قیمت آبپاش های هانتر مناسب و مقرون به صرفه است و مردم از این تجهیزات در مناسبت ها و مکان های مختلف استفاده می کنند. به عنوان مثال ، آبپاش هانتر در موارد زیر استفاده می شود:آبیاری مزارع و باغاتآبیاری فضای سبز شهری و خانگیآبیاری گلخانهآبیاری پروژه ‌های صنعتی و ...لازم به ذکر است که دستگاه برای نصب در مکان های مختلف مناسب است زیرا بدنه ای باریک و ظریف دارد و اجزای آن شامل بدنه ، فیلتر ، نازل و رایزر است. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که رایزر چیست؟برای پاسخ به این سوال ، باید بیان داشت که لوله تهویه بخشی از آبپاش است. هنگامی که فشار آب از طریق شیلنگ به آبپاش هانتر برسد ، هانتر را بلند می کند و اگر آن را در زیر زمین مخفی کنید بیرون می آید.

کاربرد آبپاش هانتر چیست؟

ویژگی های مهم آبپاش هانتر:

می توان گفت که آبپاش های هانتر ، چه چرخشی و چه دوار ، به شما این امکان را می دهند که از این سیستم آبیاری به طور کامل استفاده کرده و تمام نیازهای آبیاری خود را به طور موثر برآورده کنید.یکی از مهمترین مزایای این محصول این است که می تواند این آبپاش را به بهترین تجهیزات آبیاری بارانی تبدیل کند و تقاضا برای آن نیز بسیار زیاد است ، یعنی محصول به راحتی نصب می شود.نصب و راه اندازی این سیستم آبیاری منحصر به فرد در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان رسیده است و می توانید در زمان کوتاهی از آن استفاده کنید.یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد چشمه هانتر سر پلاستیکی چشمه است که به نوعی به لوگوی آن تبدیل شده است.می توان اعتراف کرد که امنیت بالای چشمه در سایه سر پلاستیکی دلیل بسیار قدرتمندی برای خرید این محصول خاص است و توانسته تقاضای زیادی برای این نازل به همراه داشته باشد.چشمه هانتر می تواند قوس را از 40 درجه تا 360 درجه تنظیم کند و امکان آبیاری یکنواخت منطقه را فراهم کرده و احتمال بروز مشکلات در منطقه را به صفر برساند.از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصول می توان به نازل های مختلف ارائه شده برای آبپاش مخفی ‌شونده هانتر اشاره کرد.نازل های مختلف هانتر به شما امکان می دهد قوس و شعاع آب اسپری را تغییر دهید و مقدار را با توجه به نیازها و اهداف خود تعیین کنید. این یکی از مهمترین و محبوب ترین ویژگی های نازل های هانتر است.با این ویژگی برجسته ، هانتر توانسته رقبای زیادی را در این زمینه شکست دهد و به رقیبی جدید در این زمینه تبدیل شود.یکی از ویژگی های مهم آبپاش هانتر آب این است که با استفاده از روکش لاستیکی خارجی ، هنگامی که از خاک خارج می شود ، به راحتی جدا شده و از افتادن جلوگیری می شود.این آبپاش دارای 12 آبپاش استاندارد و 7 آبپاش با زاویه کوچک می باشد. برای هر نوع آبیاری زمین سبز مناسب است. با یک آچار مخصوص به راحتی و سریع قابل تنظیم است. همانطور که در بالا ذکر شد شعاع پاشش آن 40 تا 360 درجه می باشد.آبپاش های هانتر عمر طولانی ، دوام خوب ، عملکرد تضمینی و دقیق دارند.آبپاش هانتر دارای یک فیلتر بزرگ است ، به راحتی می توانید آن را بدون راهنمایی اسپری نصب کنید.این نکته بسیار مهم است که این آبپاش باید هم سطح با زمین نصب شده و از آسیب های فیزیکی دور نگه داشته شود.اگر نگران هستید که چشم انداز تغییر کند و از نصب آبپاش هانتر خودداری کنید ، بهتر است به خاطر داشته باشید که به دلیل مخفی بودن ، از جذابیت و زیبایی چشم انداز نمی کاهد.همانطور که در بخشهای قبلی این مقاله ذکر شد ، از این آبپاش ها به طور مخفیانه برای آبیاری پارک ها ، فضاهای سبز و حیاط خلوت استفاده می شود. آبپاش هانتر با کارآیی بهتر و تجربه بالاتر به عنوان یکی از بهترین آبپاش ها در این سبک شناخته می شود.

کاربرد آبپاش هانتر چیست؟

دلیل استفاده از فواره های هانتر در آبیاری چه می باشد؟

همانطور که گفتیم بیشتر آب مصرفی روی زمین برای کشاورزی استفاده می شود. از سوی دیگر ، به دلیل کمبود منابع آب و همچنین بخش کشاورزی سنتی و نادرست و روش های آبیاری مزرعه سبز ، این خطر بزرگی برای آینده است. کم آبی بدن در جهان بسیاری از موجودات روی زمین را می کشد و جان انسان ها را به خطر می اندازد. از سوی دیگر ، عدم آبیاری گیاهان به طور طبیعی منجر به نابودی آنها می شود که بر سلامت جهان نیز تأثیر می گذارد. آیا راهی برای حل این مشکلات وجود دارد؟ !مسلماً از روشهای نوین آبیاری برای کاهش مصرف آب و جلوگیری از هدر رفت استفاده می شود. روش آبیاری جدید مبتنی بر علم است و مزارع را آبیاری می کند که نه تنها می تواند همه گیاهان را آبیاری کند، بلکه در مصرف آب نیز صرفه جویی می کند.با توجه به کاربرد آبپاش هانتر و استفاده از روشهای آبیاری قطره ای و ... برای چمنزارهای بزرگ، این موارد انتخابهای خوبی برای کنترل مصرف آب هستند.

عملکرد فواره های هانتر:

روش کار این آبپاش ها به این صورت است که آب با فشار زیاد وارد آبپاش ها می شود و رایزر را برای رسیدن به زمین فعال می کند و سپس دوباره فشار آب را قطع می کند و رایزر ، یعنی زیر سطح زمین افت می کند.سوالی که ممکن است با آن مواجه شوید این است که مزایای آبپاش های مخفی در کاربرد آبپاش هانتر چیست؟ لازم به ذکر است که این روش می تواند با لگد زدن و برخورد با اجسام دیگر از آسیب آب پاش جلوگیری کند. آبپاش ها نیز از  سرقت محافظت می شوند. علاوه بر این ، این ویژگی پنهان به دلیل وجود بدنه های پلاستیکی و مشکی بر زیبایی فضای طبیعی تأثیر نخواهد گذاشت.

انواع نازل هانتر و کاربردهای آنها

انواع و اقسام مختلفی از نازل های هانتر وجود دارد و شما می توانید آنها را بر اساس نیاز خود تهیه کنید. لازم به ذکر است که آبپاش های هانتر نیز متفاوت هستند. تفاوت در آبپاش های مخفی در محدوده آبیاری نهفته است که در زیر به طور مختصر توضیح خواهیم داد. انواع نازل هانتر را می توان به شرح زیر لیست کرد:آبپاش با شعاع پاشش پایینآبپاش با شعاع پاشش متوسطآبپاش با شعاع پاشش بالادر زیر هر یک از این نازل ها را توضیح خواهیم داد.آبپاش با شعاع اسپری کم 
کاربرد آبپاش هانتر چیست؟
نکات مربوط به این نازل را می توان به شرح زیر ذکر کرد:این مدل برای فضاهای کوچک طراحی شده است و می تواند فضایی باریک در اطراف آن ایجاد کند.بدنه اصلی آبپاش باریک است که برای نصب روی چمنزار و چمن در منطقه ای کوچک و حیاط کوچک مناسب است.

آبپاش با شعاع اسپری متوسط

لازم به ذکر است که این شعاع آبیاری در سطح فواره می تواند به 8 متر برسد که بیشتر برای مناطقی با فشار آب کم و خاک رسی مناسب است.

آبپاش با شعاع اسپری بالا

این محصول مشهورترین شکل چرخش فواره است که اغلب در پارکها ، مراتع و مکانهایی با پوشش زیاد استفاده می شود.این یکی از اولین محصولات کارخانه هانتر است. مهمترین نکته این نوع آبپاش این است: در این نوع آبپاش به دلیل فاصله زیاد آب تحویل آن ، فشار آب بیشتری مورد نیاز است.یک پمپ قوی برای تولید این فشار مورد نیاز است که هزینه را برای مصرف کنندگان افزایش می دهد. همچنین می توان اعتراف کرد که این شرکت توانسته نازل هایی را طراحی کند که بتوانند تحت فشار کم کار کنند و در نتیجه استفاده از نازل های هانتر را افزایش دهد. در نتیجه ، قیمت نهایی محصول کاهش یافته است زیرا دیگر نیازی به پمپ قدرتمند و گران قیمت نیست. 
کاربرد آبپاش هانتر چیست؟
کلام آخروظیفه آبپاش هانتر دریافت جریان آب تحت فشار ثابت و پخش آن به شکل ذرات ریز تحت فشار بیشتر و پاشیدن آن به محیط اطراف آبپاش است. آبپاش مخفی هانتر یکی از آبپاش های مدرن است که مدل های مختلف را تولید و به فروش می رساند. وظیفه این نوع آبپاش این است که آبپاش را پس از فرآیند پاشش پنهان می کند تا از آسیب  محافظت شود. از آبپاش های مخفی هانتر برای صرفه جویی در آب و کارآمدتر کردن روند آبیاری استفاده کنید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر